Zamknij
Prosto z rynku - Media relations info

20 lat szwajcarskich standardów Franke Polska

Witold Sokołowski, 2013-09-30 01:26:18

We wtorek 24 września 2013 w warszawskim Hotelu Bristol odbyła się konferencja prasowa zorganizowana wspólnie przez Franke Polska i Polsko-Szwajcarską Izbę Gospodarczą na temat „20 lat szwajcarskich standardów na polskim rynku”.


20-lecie działalności firmy Franke w Polsce stało się inspiracją do zorganizowania konferencji prasowej i debaty pod hasłem szwajcarskich standardów prowadzenia działalności. Goście którzy wzięli udział w spotkaniu: Lukas Beglinger – Ambasador Szwajcarii w Polsce, Marek Kondrat – Prezes Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej, Michael Pieper – właściciel i CEO Franke Artemis Group oraz Marek Szymański – prezes Franke Polska, dyskutowali o tym, czym właściwie są szwajcarskie standardy i jaki mają wpływ na codzienne relacje handlowe i gospodarcze. Niezawodność, jakość, innowacyjność i etyka to główne filary, na których opierają się szwajcarskie standardy prowadzenia i rozwijania działalności gospodarczej. Uczestnicy debaty zgodnie przyznali, że edukacja i przygotowanie do zawodu jest punktem wyjścia do wypracowania wiarygodnych i trwałych standardów jakości pracy. Właściciel koncernu Franke – Michael Pieper podkreślił, że reputacja Szwajcarii jako kraju została przez lata wypracowana przez jej mieszkańców i nie jest dziełem przypadku. Podobnie jest w działaniach szwajcarskich przedsiębiorstw – jakość i innowacyjność stoją za silną rynkową pozycją każdego z nich.


Prezes Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej Marek Kondrat szczególnie mocno podkreślał znaczenie zaufania i ciągłości w zarządzaniu szwajcarskimi firmami. Ważnym głosem w debacie była opinia Ambasadora Szwajcarii w Polsce, Pana Lukasa Beglingera, który dostrzega i docenia postępy Polaków w wypracowywaniu własnych, silnych i pozytywnych standardów na przestrzeni minionych 20 lat.


Debata o szwajcarskich standardach i inwestycjach w Polsce zakończyła się dyskusją o innowacyjności i jakości, które są głównymi wyróżnikami wszystkich szwajcarskich inwestycji. Nowoczesne rozwiązania technologiczne, jak choćby linie produkcyjne w obu polskich fabrykach firmy Franke są z sukcesem obsługiwane i zarządzane przez całkowicie polską kadrę inżynierów, specjalistów i pracowników i jest to bez wątpienia jeden z kluczowych elementów sukcesu marki na lokalnym rynku. Niezawodne rozwiązania, wciąż nowe produkty przy dbałości o jakość ze szwajcarską precyzją to przepis na mocną rynkową pozycję oraz reputację stabilnego pracodawcy i rzetelnego przedsiębiorcy.


Za organizację i przebieg spotkania odpowiadała Agencja Public Relations Estoria.pl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...