Zamknij
Nowości - Kariera

24/7Communication wzmacnia zespół

Nowy User, 2017-03-08 10:51:32

Do 24/7Communication dołączyli Paweł Modzelewski (jako Head of Strategy) oraz Jakub Żychliński (jako Junior Account Manager).


Paweł Modzelewski w strukturach 24/7Communication od 1 marca 2017 r. obejmie stanowisko Head of Strategy, w ramach którego będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii komunikacji oraz optymalizację rozwiązań komunikacyjnych klientów. Wesprze także działania z zakresu new business.


Modzelewski wcześniej przez 8 lat związany był z agencją Starcom (obecnie Publicis Media), gdzie zajmował się m.in. strategią i realizacją kampanii digitalowych oraz social mediowych dla marek, takich jak Samsung, T-Mobile, Coca-Cola, Kamis, Milka, Prince Polo, Crunchips, czy Link4. Modzelewski sukcesywnie budował oraz prowadził zespół składający się z kilkunastu specjalistów o różnych kompetencjach (account managerzy, paid social specjaliści, content designerzy).


Natomiast Jakub Żychliński na stanowisku Junior Account Manager wzmocni zespół korporacyjny agencji. Będzie odpowiedzialny za komunikację wewnętrzną, wsparcie działań marketingowych i CSR dla klienta Procter&Gamble.


Żychliński jest absolwentem Instytutu Stosunków Międzynarodowych na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Przez kilka lat pracował jako dziennikarz w TVP oraz Agorze. Doświadczenie zebrane w pracy redakcyjnej i przed kamerą z powodzeniem wykorzystuje w public relations. Był odpowiedzialny za prowadzenie komunikacji korporacyjnej m.in. Grupy Azoty Police, Polskiej Spółki Gazownictwa oraz globalnej firmy zajmującej się testami i certyfikacją – UL.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne