Zamknij
Nowości - Kariera

24/7Communication wzmacnia zespół

Nowy User, 2017-03-08 10:51:32

Do 24/7Communication dołączyli Paweł Modzelewski (jako Head of Strategy) oraz Jakub Żychliński (jako Junior Account Manager).


Paweł Modzelewski w strukturach 24/7Communication od 1 marca 2017 r. obejmie stanowisko Head of Strategy, w ramach którego będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii komunikacji oraz optymalizację rozwiązań komunikacyjnych klientów. Wesprze także działania z zakresu new business.


Modzelewski wcześniej przez 8 lat związany był z agencją Starcom (obecnie Publicis Media), gdzie zajmował się m.in. strategią i realizacją kampanii digitalowych oraz social mediowych dla marek, takich jak Samsung, T-Mobile, Coca-Cola, Kamis, Milka, Prince Polo, Crunchips, czy Link4. Modzelewski sukcesywnie budował oraz prowadził zespół składający się z kilkunastu specjalistów o różnych kompetencjach (account managerzy, paid social specjaliści, content designerzy).


Natomiast Jakub Żychliński na stanowisku Junior Account Manager wzmocni zespół korporacyjny agencji. Będzie odpowiedzialny za komunikację wewnętrzną, wsparcie działań marketingowych i CSR dla klienta Procter&Gamble.


Żychliński jest absolwentem Instytutu Stosunków Międzynarodowych na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Przez kilka lat pracował jako dziennikarz w TVP oraz Agorze. Doświadczenie zebrane w pracy redakcyjnej i przed kamerą z powodzeniem wykorzystuje w public relations. Był odpowiedzialny za prowadzenie komunikacji korporacyjnej m.in. Grupy Azoty Police, Polskiej Spółki Gazownictwa oraz globalnej firmy zajmującej się testami i certyfikacją – UL.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...