Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

303 - nowa agencja reklamowa na rynku rozpoczęła działalność

Witold Sokołowski, 2010-03-01 12:30:49

W ramach grupy Young & Rubicam Brands, startuje nowa struktura – 303, która oficjalnie zadebiutuje w poniedziałek, 1 marca. Jej twórcami i menadżerami są Marcin Jeziorski (dyrektor zarządzający) i Artur Dynowski (dyrektor kreatywny). Zespół  tworzyć będą także dwa seniorskie teamy kreatywne: Marcin Mroczek / Andrzej Błachut oraz Piotr Fuk / Tomasz Skorupa, oraz  Marta Rybicka (account manager). Do niedawna  osoby te  współtworzyły  Team One, a wcześniejsze doświadczenie zdobyły m.in. w Amirati Puris Lintas, D’Arcy/G7 i Saatchi & Saatchi.


Do najbardziej rozpoznawalnych realizacji tego doświadczonego zespołu należy filmowy format marki Simplus (Polkomtel; relaunch brandu), launch marek 36,6 (Polkomtel) i Mio, a także otwarcie sklepu Ikea w Łodzi, kampanie Czasoumilacze i TurboDymoMan (Polkomtel), czy współtworzone wcześniej: Nike Run Warsaw, Desiderata Ery („Zadzwoń do mamy”; PTC) oraz głośna kampania społeczna „Bo zupa była za słona”.


Menedżerowie nowej struktury, Jeziorski i Dynowski  od ponad ośmiu lat realizują wspólne projekty dla kluczowych marek na rynku, takich jak: Polkomtel, Kredyt Bank, Warta, Nike, PTC Era, Axel Springer, Lexus, Mio Technology, Royal Bank of Scotland, TVN, Konslanet, Altadis (wspólnie) oraz Daewoo, Chevrolet, Fiat, Alfa Romeo, Hochland, Goodyear, Gallaher, Norge, Coca-Cola, PARPA,  PKO SA, TP SA, PZU, Laciate, Masterfood, Avon, Radiostacja, Siemens, Norge.


W tej chwili trwa kompletowanie zespołu 303, który docelowo tworzyć ma kilkanaście osób. Agencja przygotowuje się już do pierwszych przetargów i pozyskania nowych klientów. Wkrótce uruchomiona zostanie również strona internetowa agencji, pod adresem www.303now.pl

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...