Zamknij
Nowości - RTV

4 PUBLICITY zajmie się komunikacją marki BECKER

Witold Sokołowski, 2016-12-27 18:31:46

Agencja 4 PUBLICITY nawiązała współpracę z markę BECKER i tym samym poszerza portfolio klientów o kolejną firmę z branży motoryzacyjnej.


BECKER znany jest z wysokiej jakości urządzeń nawigacyjnych. Agencja zadba o wizerunek marki, testy produktów oraz o media relations. BECKER to znana i ceniona marka nawigacji o ugruntowanej pozycji w Europie Zachodniej. Dzięki innowacjom technologicznym w dziedzinach samochodowego hi-fi, systemów informacyjno-rozrywkowych, nawigacji GPS, telematyki i systemów multimedialnych, marka BECKER zdobyła międzynarodową renomę na rynku samochodów i części samochodowych.


„Chciałbym, aby marka BECKER była częściej obecna w mediach, dlatego zdecydowałem się na rozpoczęcie współpracy z agencją 4 PUBLICITY. Wierzę, że ich doświadczenie na rynku nowych technologii szybko przełoży się na zwiększenie rozpoznawalności marki w Polsce.” – mówi Marek Krygier, odpowiedzialny za markę BECKER w Polsce.


Z ramienia agencji 4 PUBLICITY za działania odpowiada Izabela Idzikowska oraz Magda Cieślak. Agencja pozyskała klienta w ramach rekomendacji. Umowę podpisano na pół roku.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...