Zamknij
Nowości - RTV

4 PUBLICITY zajmie się komunikacją marki BECKER

Witold Sokołowski, 2016-12-27 18:31:46

Agencja 4 PUBLICITY nawiązała współpracę z markę BECKER i tym samym poszerza portfolio klientów o kolejną firmę z branży motoryzacyjnej.


BECKER znany jest z wysokiej jakości urządzeń nawigacyjnych. Agencja zadba o wizerunek marki, testy produktów oraz o media relations. BECKER to znana i ceniona marka nawigacji o ugruntowanej pozycji w Europie Zachodniej. Dzięki innowacjom technologicznym w dziedzinach samochodowego hi-fi, systemów informacyjno-rozrywkowych, nawigacji GPS, telematyki i systemów multimedialnych, marka BECKER zdobyła międzynarodową renomę na rynku samochodów i części samochodowych.


„Chciałbym, aby marka BECKER była częściej obecna w mediach, dlatego zdecydowałem się na rozpoczęcie współpracy z agencją 4 PUBLICITY. Wierzę, że ich doświadczenie na rynku nowych technologii szybko przełoży się na zwiększenie rozpoznawalności marki w Polsce.” – mówi Marek Krygier, odpowiedzialny za markę BECKER w Polsce.


Z ramienia agencji 4 PUBLICITY za działania odpowiada Izabela Idzikowska oraz Magda Cieślak. Agencja pozyskała klienta w ramach rekomendacji. Umowę podpisano na pół roku.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...