Zamknij
Prosto z rynku - e-PR info

500 walentynek w 6 godzin!

Paweł Gębusiak, 2013-02-12 08:24:21

500 walentynek w 6 godzin!

Marka Obsessive, producent bielizny erotycznej wyszedł z niecodzienną, walentynkową akcją, łączącą elementy społecznościowe – online, z działaniami offline, integrując tym samym nowe media z tradycją wysyłania walentynek przez Zakochanych.


Dzięki aplikacji na Facebooku możliwe było wysłanie darmowej, drukowanej kartki do ukochanej osoby. Mechanizm był bardzo prosty i intuicyjny. Od wysłania kartki dzieło nas zaledwie kilka kliknięć myszką. Mężczyźni mieli także szansę na dodatkowy podarunek dla swojej Wybranki.


Organizator przewidział specjalne nagrody rzeczowe w postaci bielizny damskiej, idealnej na Walentynki.


Chcieliśmy wyjść poza schematy tradycyjnej akcji przekazując ideę marki – kreatywności, innowacyjność, otwarcie na Klienta oraz dbanie o nieustanne rozpalanie ognia namiętności między partnerami - mówi Tomasz Szpila, Wiceprezes Zarządu AMOCARAT SA. –niespodzianka w postaci prawdziwej Walentynki na pewno stanie się dla osoby obdarowanej powodem do uśmiechu.


Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. W zaledwie 6 godzin zostało wysłanych aż 500 walentynek! Co ważne, bez żadnych nakładów na reklamę. Organizator postanowił kontynuować akcję walentynkową uruchamiając możliwość wysyłki kartek wirtualnych.


To jednak nie koniec kreatywnych akcji ze strony Obsessive. W tym roku marka chce pokazać, że – wbrew ogólnemu przeświadczeniu dotyczącemu kreatywności polskich przedsiębiorstw – nie boi się niecodziennych rozwiązań i wprowadzania do planu marketingowego narzędzi nowych mediów.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...