Zamknij
Nowości - AGD

„6 zł na lotta gratis” - nowa kampania promocyjna marek Energizer i Wilkinson

Paweł Gębusiak, 2012-10-03 14:34:00

Ruszyła nowa kampania marek Energizer i Wilkinson „6 zł na lotta gratis”. Kupując wybrane produkty konsument otrzymuje środki, które może wykorzystać na zakup dowolnych losów kilkunastu narodowych loterii, oferowanych przez Globlotto na http://www.globlotto.com/promocja. Promocją objęte są maszynki i kosmetyki Wilkinson oraz baterie, ładowarki, latarki i akumulatorki Energizer.


Kupując produkty oznaczone naklejkami „6 złotych na lotta gratis” klienci mają szansę zawalczyć o wielkie pieniądze. Wystarczy zarejestrować się na stronie: http://www.globlotto.com/promocja i podać unikatowy kod z promocyjnego opakowania produktu i już można wykorzystać 6 zł na zakup dowolnego losu!


Globlotto to internetowy system umożliwiający łatwą i bezpieczną grę w największych loteriach świata. To szansa wygranej w jednej z 12 oficjalnych loterii narodowych. Można zagrać w loterie m. in. z USA, Francji, Hiszpanii, Polski, Czech i Wielkiej Brytanii. W Polsce ponad 1 800 szczęśliwców sięgnęło już po wygraną. Aktualna najwyższa kumulacja to 16 000 000 euro w loterii Eurojackpot. Najbliższe losowanie odbędzie się już 5 października br.


Kupony promocyjne można wykorzystać do czerwca 2013 roku. Promocją objęte są maszynki i kosmetyki Wilkinson oraz baterie, ładowarki, latarki i akumulatorki Energizer. Każdy klient, który kupi produkty oznaczone logo „6 zł na lotta gratis” zyskuje podwójnie: wysokiej jakości produkty oraz bonus pieniężny ułatwiający zakup kuponu wartego być może miliony!


Za koncepcję kreatywną akcji „6 zł na lotta gratis” odpowiada agencja ProCreation, działania Public Relations prowadzi agencja studio PRowokacja (www.studioprowokacja.pl). Kampania PR jest prowadzona w mediach ogólnoinformacyjnych, handlowych, biznesowych, prasie kobiecej oraz przeznaczonej dla mężczyzn. 

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...