Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

6ix i E_misja połączyły kompetencje z agencją BTL Unique One

Witold Sokołowski, 2014-01-22 22:04:40

Agencje E_misja Interactive 360, 6ix WoMM & Social Media i Unique One (dawna Linea Recta) łączą kompetencje tworząc agencję interaktywną Unique Digital. Unique Digital zajmie się prowadzeniem kompleksowych działań interaktywnych, Social Media i WoMM dla marek obsługiwanych przez Unique One, agencji BTL, która od 13 lat działała jako Linea Recta Polska.


„Zakładamy, że tym, czego dziś potrzebuje marketer jest synergiczna obsługa we wszystkich istotnych kanałach komunikacji: od półki po media interaktywne. Takie spojrzenie jest filarem decyzji o naszej kooperacji i wspólnym budowaniu rozwiązań dla klientów. Naszym celem jest dostarczanie nie tyle pojedynczych narzędzi, co całych ich zestawów precyzyjnie odpowiadających procesom zakupowym. W takim spojrzeniu upatrujemy naszą siłę.” – mówi Michał Siejak, zarządzający E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM & Social Media.


W 2013 roku współpracujące agencje osiągnęły przychody na poziomie 15 mln złotych.


„Naszą ambicją jest osiągnięcie przychodów wynoszących 22 milionów w 2014 roku. Wierzymy, że dzięki połączeniu kompetencji BTL i Interactive zdobędziemy nowe budżety.” – mówi Grzegorz Bonder (Unique One).


Unique One obsługiwała dotychczas m.in. Nestle Polska, Totalizator Sportowy, Polkomtel, L’Oreal, Makro. Wśród klientów agencji 6ix WoMM & Social Media oraz E_misja Interactive 360 znajdują się m.in. Bosch, CEDC, Herbapol, Open Finance, Polpharma, TIMEX.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...