Zamknij
Prosto z rynku - Event PR info

Abanana i EKOPLON ruszają z Wielką Loterią - do wygrania samochody!

Nowy User, 2017-02-28 18:00:05

W połowie lutego firma EKOPLON ruszyła z wielką loterią, w której łączna pula nagród to blisko 350 tysięcy. Oprócz robotów kuchennych, tabletów Samsung Galaxy czy kart zakupowych na stacje Orlen, wśród głównych nagród znajdują się również samochody: Ford Ranger oraz dwa egzemplarze Forda Fiesty.


Działania wsparła agencja Abanana. Do jej zadań należało wykreowanie loterii, sposobu jej przeprowadzania oraz mechanizmu. Stworzono również dedykowany landing page, projekty graficzne oraz przygotowano materiały marketingowe.


Gra przeznaczona jest dla pełnoletnich osób fizycznych, prowadzących działalność rolniczą. Warunkiem wzięcia udziału w loterii jest dokonanie zakupu wybranych produktów EKOPLON za minimum 50 złotych. Dzięki temu otrzymuje się kupon ze zdrapką upoważniający do udziału w zabawie. Zgłoszenie należy zarejestrować na jeden z trzech możliwych sposobów: za pomocą strony www.loteriaekoplon.pl, poprzez wiadomość SMS lub wysłanie zgłoszenia pocztą. Liczba zgłoszonych kuponów podczas trwania całej loterii jest nieograniczona. Można je rejestrować od 15 lutego do 30 czerwca 2017 roku.


Regulamin loterii, listy punktów sprzedaży oraz towarów objętych loterią są dostępne pod adresem: www.loteriaekoplon.pl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...