Zamknij
Nowości - Sport

ABC Media Sport z zaufaniem Coca-Coli

Witold Sokołowski, 2011-11-09 23:50:17

Agencja ABC Media Sport, która od 12 lat organizuje dla firmy Coca-Cola Poland Services Sp.z o.o jeden z największych turniejów piłkarskich dla młodzieży w Polsce – Coca-Cola Cup, w ramach edycji 2012 turnieju zajmie się także działaniami komunikacyjnymi, PR oraz realizacją eventów, które towarzyszyć będą wybranym turniejowym rozgrywkom.


Agencja odpowiedzialna będzie także za realizacje pod względem merytorycznym oraz organizacyjnym Akademii Futbolu Coca-Cola Cup – projektu, który powstał z inicjatywy Coca-Cola w 2011 roku i ma na celu selekcje oraz rozwój indywidualny młodych zdolnych piłkarzy – uczestników turnieju Coca-Cola Cup.


Agencja ABC Media Sport od 12 lat jest merytorycznym i organizacyjnym partnerem Coca-Cola przy realizacji Coca-Cola Cup, turnieju, który nazywany jest Nieoficjalnymi Młodzieżowymi Mistrzostwami Polski w Piłce Nożnej.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...