Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Addvanced - nowa agencja na rynku PR i komunikacji marketingowej

Nowy User, 2017-02-28 19:40:32

Addvanced - nowa agencja na rynku PR i komunikacji marketingowej

Na rynku public relations i komunikacji marketingowej pojawiła się nowa agencja – Addvanced. Nowopowstała firma zrzesza grono ekspertów z zakresu strategii, komunikacji oraz planowania i zakupu mediów. Jej założycielami są Jarosław Grzesica oraz Jakub Zajdel. Za poszczególne kompetencje odpowiadają Katarzyna Małek (Head of PR), Mateusz Bąkała (Head of creation) i Kamil Pączkowski (Head of media planning).


Addvanced zajmuje się obsługą Klientów zarówno z sektora B2B, jak i B2C. Do obszarów kompetencji agencji zalicza się planowanie strategiczne w obszarze komunikacji (strategia komunikacji, strategia PR), kompleksową obsługę komunikacji (kreacja, content marketing, moderacja komunikacji) oraz planowanie i zakup mediów.


- Naszym celem było stworzenie podmiotu łączącego klasyczne public relations z planowaniem strategicznym oraz nieodłącznym w dzisiejszych realiach rynkowych zakupem powierzchni w mediach na potrzeby komunikacyjne – mówi Jarosław Grzesica, Head of Strategy i Partner w Addvanced.


Jakub Zajdel i Katarzyna Małek związani są z funkcjonującą na rynku od 2008 roku agencją PR Consulting & More (odpowiednio CEO oraz Client Service Manager). Swoje doświadczenia zdobywali, pracując dla podmiotów takich jak: Pernord Ricard/Wyborowa S.A., Kompania Piwowarska/SAABMiller, CEDC, Diebold Nixdorf, Komisja Europejska, IMS S.A., Vattenfall, PARP, Nespresso. Natomiast Jarosław Grzesica, Mateusz Bąkała i Kamil Pączkowski współpracują ze sobą w ramach firmy THIS zajmującej się doradztwem strategicznym związanym z designem oraz kreowaniem i budowaniem wartości marek. Eksperci podczas swoich zawodowych karier obsługiwali już marki takie jak Totalizator Sportowy, Centertel (Orange), Canal +, PKO S.A., Browar Perła, Zelmer, Ikea, Nestle, Nivea, Jeronimo Martins, Nokia czy Orlen.


Więcej informacji o firmie na stronie: www.addvanced.pl

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...