Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

Afekt jedzie z Autostradą Wielkopolską

Witold Sokołowski, 2011-11-15 11:38:39

Agencja AFEKT podpisała umowę z Autostradą Wielkopolską SA na zorganizowanie oficjalnego otwarcia do ruchu autostrady A2 Świecko – Nowy Tomyśl – największego projektu autostradowego realizowanego obecnie w Europie.


Za działania public relations odpowiedzialna jest agencja IdPR będąca w grupie AFEKT. Agencja AFEKT została wyłoniona w drodze przetargu, który dotyczył zarówno zaplanowania działań eventowych jak i promocyjnych. W przetargu wzięło udział 6 agencji.


- Otwarciu autostrady A2 do Świecka, która po raz pierwszy łączy Polskę z siecią europejskich autostrad powinna towarzyszyć odpowiednia oprawa - zarówno eventowa jak i promocyjna. Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Afekt ponieważ koncepcja wydarzenia przedstawiona przez agencję najbardziej spełniała nasze oczekiwania. Agencja przedstawiła kompleksową ofertę wraz ze spójnym planem działań PR, zarówno w mediach polskich jak i zagranicznych – informuje Zofia Kwiatkowska, rzecznik prasowy AWSAII.


Umowa na działania public relations pomiędzy AWSA a IdPR obowiązuje od 01.10.2011r. do 31 maja 2012r. Oficjalne otwarcie do ruchu nowego odcinka autostrady A2, łączącego istniejący 150-km odcinek A2 Konin – Nowy Tomyśl z granicą z Niemcami nastąpi 30 listopada 2011r. Ruch pojazdów rozpocznie się już o północy. Do 21 maja 2012 przejazd nowym odcinkiem A2 będzie bezpłatny.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...