Zamknij

Nowości - AGD

Pralniomaty Hi’Shine zmieniają znaczenie metek. Startują #metkotikony

Pranie i prasowanie to jedne z najmniej lubianych obowiązków domowych. Nic więc dziwnego, że wielu Polaków ma problemy ze zrozumieniem symboli na metkach dotyczących pielęgnacji ubrań. Pralniomaty Hi’Shine proponują zupełnie nowe podejście do metek ­­- startują z kampanią #metkotikony, przekonując, że zamiast prania i prasowania można robić wiele ciekawszych rzeczy.

czytaj dalej

Rusza kampania promocyjna lodówek Amica

Amica wystartowała z nowymi działaniami wspierającymi sprzedaż swoich chłodziarek i zamrażarek w sezonie letnim. Zintegrowana kampania będzie prowadzona m.in. w telewizji, prasie, Internecie oraz w kanałach social media. Komunikacja akcji będzie oparta na podkreśleniu nowoczesnego designu oraz wyjątkowych funkcji produktów.

czytaj dalej

Pierwsza w Polsce kampania TV AGD marki Siemens

Marka Siemens ruszyła z pierwszą w Polsce kampanią telewizyjną poświęconą AGD do zabudowy Siemens iQ700. Obecność w TV wspierać będą również m.in. kampania on-line, aktywności w mediach społecznościowych i PR.

czytaj dalej

OSM Piątnica - ruszyła telewizyjna kampania billboardowa

Wraz z początkiem marca OSM Piątnica podjęła kolejne działania promocyjne owocowych jogurtów typu greckiego. Tym razem konsumenci mają okazję usłyszeć o wspomnianych produktach za sprawą billboardów sponsorskich

czytaj dalej

MLEKPOL wybrał dom mediowy

Przetarg na obsługę zakupu mediów rozstrzygnięty. Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL z Grajewa po raz kolejny wybrała MEC. Firmy współpracują ze sobą od ośmiu lat.

czytaj dalej

38PR & Content Communication dla marki KOŁO

38PR & Content Communication nawiązała współpracę z marką KOŁO. Umowa obejmuje doradztwo strategiczne, działania media relations, CSR oraz event PR.

czytaj dalej

Veneo wypromuje MPM agd w Internecie

Firma MPM agd S.A., właściciel marki sprzętu AGD, postawił na współpracę z krakowskim Veneo. W ramach umowy agencja opracuje i wdroży strategię komunikacji marki w obszarze mediów społecznościowych.

czytaj dalej

Advanced Public Relations z De'Longhi

Agencja Advanced Public Relations wygrała przetarg na obsługę marki De'Longhi w zakresie działań PR. Umowę podpisano na rok.

czytaj dalej

Kampania Amica IN. w świątecznej odsłonie

Z okazji nadchodzących świąt Amica przygotowała specjalny spot poświęcony najnowszej linii sprzętów Amica IN. Film, ukazujący przydatne funkcje urządzeń w  kontekście gwiazdkowych przygotowań, będzie promowany w ramach intensywnej kampanii video w mediach internetowych.

czytaj dalej

BELLISSIMA promuje suszarki i lokówki

Marka Bellissima należąca do firmy Imetec, wkroczyła w nowy etap rozwoju na rynku polskim. W listopadzie ruszyła intensywna kampania promocyjna obejmująca TV, online, a także aktywności PR-owe.

czytaj dalej

Strona 2 z 47 « 1 ... 2 3 ... 47 »

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...