Zamknij
Prosto z rynku - Positioning info

Agencja Internetica wśród partnerów Google

Witold Sokołowski, 2014-04-24 12:02:17

Grupa polskich Parterów Google powiększyła się o nową firmę. Do tego wyselekcjonowanego grona dołączyła Internetica, agencja zajmująca się marketingiem w wyszukiwarkach. Tytuł Partnera Google przyznawany jest firmom specjalizującym się w obsłudze produktów Google i cieszącym się zaufaniem internetowego giganta.


Status Partnera Google to potwierdzenie, że dana firma spełnia najwyższe standardy jakości branży internetowej i ma na koncie potwierdzone sukcesy. Jednocześnie, dzięki bezpośredniej współpracy z amerykańską firmą, oznacza on łatwiejszy dostęp do szkoleń, wiedzy i informacji na temat aktualizacji produktów Google’a. Warunkiem uzyskania tytułu Partnera Google jest m.in. zaliczenie specjalnych egzaminów certyfikacyjnych. Takie certyfikaty posiada obecnie czwórka pracowników firmy Internetica. Program Partner Google został wprowadzony w 2013 r, a Polska był pionierem tego rozwiązania w Europie – wprowadziła program jako drugi kraj na świecie (po Kanadzie).


„Tytuł Partnera Google to potwierdzenie naszych kompetencji i eksperckiej wiedzy w zakresie marketingu w wyszukiwarkach, a zarazem jasny sygnał dla naszych klientów, że mogą w pełni nam zaufać i powierzyć zadania związane z marketingiem internetowym, samemu skupiając się na rozwijaniu biznesu” – mówi Łukasz Iwanek, właściciel agencji Internetica.


Internetica to działająca na polskim rynku od 2007 roku agencja marketingu w wyszukiwarkach. Oprócz standardowych działań w rodzaju pozycjonowania w wynikach organicznych czy prowadzenia kampanii AdWords, oferuje zaawansowane usługi analityczne, takie jak badanie jakości ruchu i konwersji. Internetica należy do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, jest dwukrotnym laureatem Złotego Certyfikatu Rzetelności.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...