Zamknij
Prosto z rynku - Positioning info

Agencja Internetica wśród partnerów Google

Witold Sokołowski, 2014-04-24 12:02:17

Grupa polskich Parterów Google powiększyła się o nową firmę. Do tego wyselekcjonowanego grona dołączyła Internetica, agencja zajmująca się marketingiem w wyszukiwarkach. Tytuł Partnera Google przyznawany jest firmom specjalizującym się w obsłudze produktów Google i cieszącym się zaufaniem internetowego giganta.


Status Partnera Google to potwierdzenie, że dana firma spełnia najwyższe standardy jakości branży internetowej i ma na koncie potwierdzone sukcesy. Jednocześnie, dzięki bezpośredniej współpracy z amerykańską firmą, oznacza on łatwiejszy dostęp do szkoleń, wiedzy i informacji na temat aktualizacji produktów Google’a. Warunkiem uzyskania tytułu Partnera Google jest m.in. zaliczenie specjalnych egzaminów certyfikacyjnych. Takie certyfikaty posiada obecnie czwórka pracowników firmy Internetica. Program Partner Google został wprowadzony w 2013 r, a Polska był pionierem tego rozwiązania w Europie – wprowadziła program jako drugi kraj na świecie (po Kanadzie).


„Tytuł Partnera Google to potwierdzenie naszych kompetencji i eksperckiej wiedzy w zakresie marketingu w wyszukiwarkach, a zarazem jasny sygnał dla naszych klientów, że mogą w pełni nam zaufać i powierzyć zadania związane z marketingiem internetowym, samemu skupiając się na rozwijaniu biznesu” – mówi Łukasz Iwanek, właściciel agencji Internetica.


Internetica to działająca na polskim rynku od 2007 roku agencja marketingu w wyszukiwarkach. Oprócz standardowych działań w rodzaju pozycjonowania w wynikach organicznych czy prowadzenia kampanii AdWords, oferuje zaawansowane usługi analityczne, takie jak badanie jakości ruchu i konwersji. Internetica należy do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, jest dwukrotnym laureatem Złotego Certyfikatu Rzetelności.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...