Zamknij
Prosto z rynku - PR w firmie info

Agencja LEWIS nominowana do European Excellence Awards 2016!

Witold Sokołowski, 2016-11-30 18:15:45

Projekt BIBLIA AUDIO Superprodukcja realizowany przez Krzysztofa Czeczota i Maćka Budzicha, który komunikacyjnie wspierała agencja LEWIS, został nominowany do prestiżowej nagrody European Excellence Awards 2016. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni już 8 grudnia podczas gali finałowej, która odbędzie się w hotelu Ritz-Carlton w Berlinie.


European Excellence Awards wyróżniają wyjątkowe w skali europejskiej osiągnięcia w dziedzinie komunikacji oraz public relations. Międzynarodowy konkurs organizowany jest już po raz 10-ty. Jubileuszowa edycja sprawiła, że do konkursu zgłosiła się rekordowa liczba kampanii. Agencja LEWIS została doceniona za koordynację projektu BIBLIA AUDIO Superprodukcja w kategorii “kampanie narodowe i regionalne: Polska, Ukraina, Republika Mołdawii”.


Prace nad projektem BIBLIA AUDIO Superprodukcja rozpoczęły się na kilka miesięcy przed rozpoczęciem kampanii. Natomiast w kwietniu bieżącego roku rozpoczęła się zbiórka crowdfundingowej w serwisie Wspieram.to. BIBLIA AUDIO jest to pierwsza w historii dźwiękowa adaptacja Biblii zrealizowana z takim rozmachem. Pomysłodawca projektu, Krzysztof Czeczot, postanowił nagrać Nowy i Stary Testament w formie audiobooka-superprodukcji.


W prace przy projekcie jest zaangażowanych ponad 300 osób, w tym czołówka polskich gwiazd małego i dużego ekranu, m.in.:



  • Jerzy Trela (Bóg),

  • Adam Woronowicz (Jezus Chrystus),

  • Krystyna Janda (narratorka w Ewangelii wg Świętego Mateusza),

  • Małgorzata Kożuchowska (narratorka w Ewangelii wg Świętego Jana),

  • Wojciech Malajkat (narrator w Apokalipsie wg Świętego Jana),

  • Piotr Fronczewski (narrator w Ewangelii wg Świętego Marka).


Stworzenie tak niezwykłej produkcji wymaga dużych środków finansowych. Dzięki udanej akcji crowdfundingowej udało się zebrać 271 028 złotych na realizację pierwszej części projektu – Nowego Testamentu, który można już nieodpłatnie posłuchać w Internecie. W działaniach komunikacyjnych projekt wsparła agencja LEWIS. Do ich działań należało:



  • Stworzenie hasła i opisów projektu,

  • Kontakty z mediami,

  • Kontakty z parafiami, aby poinformować ich o projekcie,

  • Przygotowanie materiałów prasowych,

  • Przygotowanie materiałów graficznych.


„Nominacja do tak prestiżowej nagrody, jaką jest European Excellence Awards, jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Cieszymy się, że mogliśmy się znaleźć w gronie tak ciekawych i kreatywnie przeprowadzonych kampanii. Nie udałoby nam się uzyskać nominacji gdyby nie możliwość współpracy przy tak przełomowym i wizjonerskim projekcie jakim jest BIBLIA AUDIO Superprodukcja. Komunikacyjnie projekt był wymagający, ale efekt końcowy pozostanie z nami do końca świata, co nieczęsto zdarza się w naszej pr-owej rzeczywistości” – mówi Krzysztof Chodkowski, manager projektu, LEWIS.


Obecnie prowadzony jest drugi etap zbiórki. Zebrane środki zostaną przekazane na realizację części Starego Testamentu. Kwota potrzebna do realizacji nagrań to 576 700 złotych. Zbiórka potrwa do 18 grudnia 2016 roku. 

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...