Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

Agencja Pełka 360 na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Nowy User, 2017-02-07 20:17:34

Agencja Pełka 360O we współpracy z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego zorganizowała konferencję naukową pt. „Konsumenci i przedsiębiorcy młodego pokolenia”. Celem wydarzenia, które odbyło się 27 stycznia br., był wpływ na środowisko pracy osób z pokolenia Millenialsów. Jakimi pracownikami i szefami są młodzi ludzie oraz jakie kompetencje i umiejętności wnosi na rynek pracy pokolenie Y. Konferencja była skierowana do szerokiego grona ludzi biznesu, praktyków i ekspertów rynku pracy, studentów oraz akademików, którzy integrują się wokół problemów związanych z Millenialsami oraz poszukują wzajemnego zrozumienia i potrzeby współpracy osób z różnych pokoleń dla rozwoju organizacji.


Konferencję otworzył prof. dr hab. Alojzy Nowak, Dziekan Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Przebieg moderował dr hab. Mariusz Trojanowski z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Podczas wydarzenia odbyły się prezentacje wyników badań dotyczących Millenialsów, które przedstawili: dr Paweł Wójcik z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, partner zarządzający w Futura Media, prof. ALK dr hab. Izabela Koładkiewicz z Akademii Leona Koźmińskiego oraz dr Anna Pawłowska z Wydziału Zarządzania, Uniwersytetu Warszawskiego.


Podczas konferencji zaprezentowano wyniki badań Amway Global Entrepreneurship Report 2016 (AGER). Jest to siódma edycja tego raportu, przygotowana przez Instytut GFK pod patronatem Uniwersytetu Technicznego w Monachium na zlecenie koncernu Amway. W raporcie badaniem objęto reprezentatywną próbę ponad 50 tys. osób z 45 państw świata, w tym ponad 1 tys. osób z Polski., w wieku od 15 lat. Badania były przeprowadzane od maja do sierpnia 2016 metodą głównie wywiadów osobistych oraz niekiedy za pomocą wywiadów telefonicznych. Badania zostały rozszerzone w stosunku do roku 2015 o 6 nowych krajów. Amway jest klientem Agencji Pełka 360O.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...