Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

Agencja Pełka 360 na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Nowy User, 2017-02-07 20:17:34

Agencja Pełka 360O we współpracy z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego zorganizowała konferencję naukową pt. „Konsumenci i przedsiębiorcy młodego pokolenia”. Celem wydarzenia, które odbyło się 27 stycznia br., był wpływ na środowisko pracy osób z pokolenia Millenialsów. Jakimi pracownikami i szefami są młodzi ludzie oraz jakie kompetencje i umiejętności wnosi na rynek pracy pokolenie Y. Konferencja była skierowana do szerokiego grona ludzi biznesu, praktyków i ekspertów rynku pracy, studentów oraz akademików, którzy integrują się wokół problemów związanych z Millenialsami oraz poszukują wzajemnego zrozumienia i potrzeby współpracy osób z różnych pokoleń dla rozwoju organizacji.


Konferencję otworzył prof. dr hab. Alojzy Nowak, Dziekan Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Przebieg moderował dr hab. Mariusz Trojanowski z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Podczas wydarzenia odbyły się prezentacje wyników badań dotyczących Millenialsów, które przedstawili: dr Paweł Wójcik z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, partner zarządzający w Futura Media, prof. ALK dr hab. Izabela Koładkiewicz z Akademii Leona Koźmińskiego oraz dr Anna Pawłowska z Wydziału Zarządzania, Uniwersytetu Warszawskiego.


Podczas konferencji zaprezentowano wyniki badań Amway Global Entrepreneurship Report 2016 (AGER). Jest to siódma edycja tego raportu, przygotowana przez Instytut GFK pod patronatem Uniwersytetu Technicznego w Monachium na zlecenie koncernu Amway. W raporcie badaniem objęto reprezentatywną próbę ponad 50 tys. osób z 45 państw świata, w tym ponad 1 tys. osób z Polski., w wieku od 15 lat. Badania były przeprowadzane od maja do sierpnia 2016 metodą głównie wywiadów osobistych oraz niekiedy za pomocą wywiadów telefonicznych. Badania zostały rozszerzone w stosunku do roku 2015 o 6 nowych krajów. Amway jest klientem Agencji Pełka 360O.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...