Zamknij
Nowości - RTV

Agencja VanLeif wygrała przetarg flagowego smartfona Huawei P9

Witold Sokołowski, 2016-05-09 16:53:07

Za przygotowanie koncepcji oraz produkcję eventu, podczas którego odbyła się polska premiera najnowszego flagowca Huawei P9, odpowiadała agencja VanLeif. Huawei P9 to smartfon, który powstał przy współpracy z firmą Leica. Jest pierwszym na świecie smartfonem z podwójnym aparatem, przez co rewolucjonizuje fotografię mobilną.


W produkcji eventu zostały zastosowane najnowsze rozwiązania technologiczne, m.in. live streaming zdjęć z Huawei P9 na ekrany oraz projekcja idealnie przygotowana pod łuki Arkad Kubickiego, w oparciu o technologię video mapping. Związki P9 z fotografią zostały podkreślone scenariuszem, w ramach którego goście uczestniczyli m.in. w najszybszej modowej sesji zdjęciowej w wykonaniu jednego z najbardziej znanych polskich fotografów - Jacka Poremby. Goście mogli także podziwiać galerię zdjęć zrobionych Huawei P9 przez wybitnych fotografów światowych, wśród których był m.in. David Guttenfelder, 8-krotny laureat World Press Photo Award, na co dzień współpracujący z National Geographic.


Oprócz koncepcji, scenariusza i całościowej produkcji eventu, agencja odpowiadała także za pomysł i realizację konkursu nagłaśniającego premierę telefonu w mediach społecznościowych. Agencja pozyskała zlecenie na drodze przetargu. Ze strony VanLeif za realizację projektu odpowiadał zespół kierowany przez Marcina Gliszczyńskiego. Polska premiera Huawei P9 odbyła się 26 kwietnia 2016 r. w Arkadach Kubickiego w Warszawie.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...