Zamknij
Nowości - Zdrowie

Akcja edukacyjna „Zdrowa Mama = Zdrowe Dziecko”

Witold Sokołowski, 2011-11-22 11:36:13

Akcja edukacyjna „Zdrowa Mama = Zdrowe Dziecko”

Ruszyła ogólnopolska akcja edukacyjna „Zdrowa Mama = Zdrowe Dziecko”. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości społecznej w zakresie wiedzy na temat właściwego przygotowania organizmu kobiety na czas od poczęcia dziecka przez ciążę do okresu po jego narodzinach. W tym czasie szczególnie ważne dla organizmu zarówno dziecka, jak i matki jest przyjmowanie zestawu niezbędnych witamin i minerałów. Wiele kobiet lekceważy zalecenia lekarzy dotyczące przyjmowania suplementów diety w tak ważnym okresie życia, ryzykując własne zdrowie i zdrowie dziecka.


Środowiska medyczne od lat prowadzą akcję informacyjną adresowaną do przyszłych mam. Lekarze starają się uświadamiać kobietom konieczność zdrowych nawyków i zachęcać je do podejmowania wysiłku systematycznego dbania o urozmaiconą dietę, zaspokajającą wszystkie potrzeby organizmu. Brak dostatecznej wiedzy, uleganie stereotypom i przesądom związanym z dbaniem o zdrowie, często negatywnie odbija się na przebiegu ciąży, a niekiedy na rozwoju dziecka.


W ramach kampanii „Zdrowa Mama = Zdrowe Dziecko” przyszłe mamy odpowiedzialnie myślące o macierzyństwie będą miały możliwość uzyskania ciekawych informacji o przebiegu ciąży, odpowiednim przygotowaniu organizmu oraz zmianach, które zachodzą w organizmie kobiety i jej potomstwa w czasie ciąży. Zainteresowani otrzymają kompleksową wiedzę o wpływie witamin i minerałów na rozwój płodu i zdrowie matki. Zostaną poruszone także kwestie faktów i mitów odnoszących się do okresu ciąży i karmienia piersią. Będzie można zapoznać się z treścią rekomendacji Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego dotyczącymi zażywania suplementów diety. Dodatkowo w ramach akcji udzielane będą cenne porady dotyczące skutecznego radzenia sobie z dolegliwościami i bolączkami typowymi dla ciężarnych, a także dojścia do formy po porodzie.


Inicjatorem akcji jest Boehringer Ingelheim, producent jedynego na rynku suplementu diety Pharmaton Matruelle zawierającego w 1 dawce wszystkie niezbędne witaminy i mikroelementy dla kobiet planujących urodzenie dziecka, tych które są już w ciąży oraz dla matek karmiących. Firma angażuje się w akcję podniesienia poziomu wiedzy społeczeństwa w zakresie zapewnienia właściwej ochrony zdrowia matki i dziecka w tak ważnym dla nich okresie życia.


Więcej informacji o kampanii znajduje się na specjalnie dedykowanej stronie www.witalnamama.pl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne