Zamknij
Nowości - Zdrowie

Akcja edukacyjna „Zdrowa Mama = Zdrowe Dziecko”

Witold Sokołowski, 2011-11-22 11:36:13

Akcja edukacyjna „Zdrowa Mama = Zdrowe Dziecko”

Ruszyła ogólnopolska akcja edukacyjna „Zdrowa Mama = Zdrowe Dziecko”. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości społecznej w zakresie wiedzy na temat właściwego przygotowania organizmu kobiety na czas od poczęcia dziecka przez ciążę do okresu po jego narodzinach. W tym czasie szczególnie ważne dla organizmu zarówno dziecka, jak i matki jest przyjmowanie zestawu niezbędnych witamin i minerałów. Wiele kobiet lekceważy zalecenia lekarzy dotyczące przyjmowania suplementów diety w tak ważnym okresie życia, ryzykując własne zdrowie i zdrowie dziecka.


Środowiska medyczne od lat prowadzą akcję informacyjną adresowaną do przyszłych mam. Lekarze starają się uświadamiać kobietom konieczność zdrowych nawyków i zachęcać je do podejmowania wysiłku systematycznego dbania o urozmaiconą dietę, zaspokajającą wszystkie potrzeby organizmu. Brak dostatecznej wiedzy, uleganie stereotypom i przesądom związanym z dbaniem o zdrowie, często negatywnie odbija się na przebiegu ciąży, a niekiedy na rozwoju dziecka.


W ramach kampanii „Zdrowa Mama = Zdrowe Dziecko” przyszłe mamy odpowiedzialnie myślące o macierzyństwie będą miały możliwość uzyskania ciekawych informacji o przebiegu ciąży, odpowiednim przygotowaniu organizmu oraz zmianach, które zachodzą w organizmie kobiety i jej potomstwa w czasie ciąży. Zainteresowani otrzymają kompleksową wiedzę o wpływie witamin i minerałów na rozwój płodu i zdrowie matki. Zostaną poruszone także kwestie faktów i mitów odnoszących się do okresu ciąży i karmienia piersią. Będzie można zapoznać się z treścią rekomendacji Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego dotyczącymi zażywania suplementów diety. Dodatkowo w ramach akcji udzielane będą cenne porady dotyczące skutecznego radzenia sobie z dolegliwościami i bolączkami typowymi dla ciężarnych, a także dojścia do formy po porodzie.


Inicjatorem akcji jest Boehringer Ingelheim, producent jedynego na rynku suplementu diety Pharmaton Matruelle zawierającego w 1 dawce wszystkie niezbędne witaminy i mikroelementy dla kobiet planujących urodzenie dziecka, tych które są już w ciąży oraz dla matek karmiących. Firma angażuje się w akcję podniesienia poziomu wiedzy społeczeństwa w zakresie zapewnienia właściwej ochrony zdrowia matki i dziecka w tak ważnym dla nich okresie życia.


Więcej informacji o kampanii znajduje się na specjalnie dedykowanej stronie www.witalnamama.pl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...