Zamknij
Nowości - Auto-moto

Akcja promocyjna producenta olejów silnikowych Motul

Witold Sokołowski, 2014-03-13 23:20:51

Ruszył internetowy konkurs o nazwie MT_Project, w którym co tydzień do wygrania kamera goPro Hero3+. Za całość działań odpowiada Grupa3.


Celem kampanii „Motul Technology Project” jest promocja wartości reprezentowanych przez markę Motul, w tym zaangażowanie w sport motorowy i różnorodne inicjatywy związane z motoryzacją oraz edukacja w zakresie stosowania środków smarnych i ochrony mechanizmów silnikowych. Dzięki ciekawej formule konkurs w przystępny sposób przekazuje wiedzę przydatną każdemu kierowcy.


W każdym z czterech tygodni trwania konkursu na uczestników czeka nowa misja i nowe zadanie podane w formie gier. Internauci będą mieli okazję m.in. stworzyć własną kompozycję olejową czy też sprawdzić się w zakresie ekonomicznej jazdy samochodem. Co tydzień do wygrania kamera goPro Hero3+ oraz 20 nagród specjalnych związanych z marką Motul.


Konkurs dostępny jest na stronie www.mtproject.pl oraz przez aplikację FB na profilu Motul Polska. Akcję wspiera kampania banerowa. Za kreację, realizację i obsługę konkursu odpowiada Agencja Reklamowa Grupa3.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...