Zamknij
Nowości - Auto-moto

Akcja promocyjna producenta olejów silnikowych Motul

Witold Sokołowski, 2014-03-13 23:20:51

Ruszył internetowy konkurs o nazwie MT_Project, w którym co tydzień do wygrania kamera goPro Hero3+. Za całość działań odpowiada Grupa3.


Celem kampanii „Motul Technology Project” jest promocja wartości reprezentowanych przez markę Motul, w tym zaangażowanie w sport motorowy i różnorodne inicjatywy związane z motoryzacją oraz edukacja w zakresie stosowania środków smarnych i ochrony mechanizmów silnikowych. Dzięki ciekawej formule konkurs w przystępny sposób przekazuje wiedzę przydatną każdemu kierowcy.


W każdym z czterech tygodni trwania konkursu na uczestników czeka nowa misja i nowe zadanie podane w formie gier. Internauci będą mieli okazję m.in. stworzyć własną kompozycję olejową czy też sprawdzić się w zakresie ekonomicznej jazdy samochodem. Co tydzień do wygrania kamera goPro Hero3+ oraz 20 nagród specjalnych związanych z marką Motul.


Konkurs dostępny jest na stronie www.mtproject.pl oraz przez aplikację FB na profilu Motul Polska. Akcję wspiera kampania banerowa. Za kreację, realizację i obsługę konkursu odpowiada Agencja Reklamowa Grupa3.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...