Zamknij
Nowości - AGD

Albedo z kampanią dla Spomlek

Witold Sokołowski, 2016-11-30 18:26:14

Czy ser, nieodłączny składnik kanapek, pizzy i wielu innych dań może być szybką przekąską? Odpowiedź brzmi „tak” – przekonuje Spomlek w niestandardowej kampanii, przygotowanej przez agencję Albedo Marketing.


Kanapa z hasłem „Nie tylko na kanapce” – ta gra słów i przedmiotu stanowi oś kampanii promującej nowy produkt w portfolio marki Serenada: ser salami w formie wygodnej przekąski. W ramach eventów, organizowanych w centrach handlowych, biurowcach i uczelniach konsumenci mają okazję spróbować znanego im produktu w zupełnie nowej formie. Degustacje połączone są z szeregiem animacji dla dorosłych i dzieci, takimi jak kręcenie hula – hop, foto sesje z wykorzystaniem aparatów Instax czy też malowanie twarzy.


Ser to kolejny produkt z naszych lodówek, który debiutuje na rynku przekąsek gotowych do spożycia. Jest on dedykowany konsumentom aktywnym, którzy często sięgają po przekąski w biegu, na ulicy – mówi Jagoda Jankowska z Albedo Marketing. To zupełnie nowe zastosowanie powszechnie znanego produktu, dlatego aby zwrócić na niego uwagę klientów potrzebowaliśmy niestandardowych działań. Zdecydowaliśmy się pokazać, że tak, jak wokół kanapy, jednoznacznie kojarzonej z leniuchowaniem może się sporo dziać, tak ser salami może służyć nie tylko do przygotowania tradycyjnej kanapki – dodaje.


Równie istotnym elementem kampanii jest odejście od standardowej formy samplingu produktu, podkreślające jego całkiem nowe zastosowanie. Zależało nam na całkowitym odejściu od tradycyjnego spojrzenia na ser. Nasza kampania łączy poczęstunek z animacjami w ramach wydarzeń organizowanych poza przestrzenią sklepu. To zdecydowanie zwraca uwagę. Liczymy, że dzięki naszej akcji Salami w sam raz na raz stanie się nową ulubioną przekąską konsumentów w każdym wieku – komentują przedstawiciele działu marketingu firmy Spomlek, właściciela marki Serenada.


Działania w ramach kampanii promującej nowy produkt Spomleku prowadzone będą do końca listopada w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi i Lublinie. Dzięki rozwojowi struktury i utworzeniu w Albedo Marketing działu field marketingu, kampania została zrealizowana w stu procentach w oparciu o zasoby agencji.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...