Zamknij
Social Media - Facebook Buzz

Facebook Buzz

WWW Review

M jak Mobile

Aneta Zając, Stefano Terrazzino i Natalia Siwiec promują Asusa

28Czerwiec2014

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: ASUS T100, Aneta Zając, Stefano Terrazzino, Natalia Siwiec

26 czerwca wystartował letni konkurs ASUS Polska „Żyj mobilnie z ASUS T100!”. W akcję zaangażowała się Aneta Zając wraz z Stefano Terrazzino i Natalią Siwiec. Wspólnie będą inspirować do pracy mobilnej przy użyciu kompaktowego ASUS Transformer Book T100. Konkurs potrwa do 23 lipca. Gwiazdy użyczą swoich wizerunków do promocji konkursu oraz w specjalnie przygotowanej aplikacji.

Konkurs skierowany jest do osób, które kochają życie mobilne. Aby wziąć w nim udział, wystarczy polubić fanpage ASUS Polska: https://www.facebook.com/ASUS.Polska, a następnie przygotować 2 różniące się 5 szczegółami zdjęcia, przedstawiające osobę, która pracuje poza biurem. Autorzy trzech najbardziej kreatywnych zgłoszeń zostaną nagrodzeni Transformer Bookiem T100, urządzeniem łączącym w sobie cechy ultralekkiego laptopa oraz wielodotykowego tabletu z systemem Windows 8.1. Konkurs potrwa do 23 lipca 2014.

Link do aplikacji konkursowej: https://www.facebook.com/ASUS.Polska/app_809165635769533. Za promocję konkursu odpowiedzialna jest agencja MagnifiCo S.A, a za przygotowanie aplikacji Monday PR.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

,,W wizerunkowym świecie wygrywają ci, którzy nie koniecznie wygrywać powinni.Oprócz tego, że żyjemy w świecie wizerunkowym, żyjemy również w epoce technokratyczno-medialnej. " - Piotr Tymochowicz