Zamknij
Prosto z rynku - Marka info

Antek Soplica nie boi się Facebooka

Witold Sokołowski, 2011-08-08 13:17:24

Soplica, jedna z najstarszych polskich marek, obchodzi właśnie 120 jubileusz swojego istnienia i z tej okazji prezentuje swoje nowe oblicze premium. Całości komunikacji przyświeca hasło „Soplica. Wódki takie jak kiedyś”, które podkreśla jej unikalny charakter, szlachetne receptury i polski rodowód. Wyjątkowa, prostokątna lekko spłaszczona butelka premium z głębokimi żłobieniami w szkle nawiązuje do lepszych czasów, takich jak kiedyś.


Nowością w portfolio marki jest Spirytus Nalewkowy Soplicy - pierwszy produkt na rynku pozwalający na sporządzanie prawdziwie domowych nalewek według tradycyjnej, sprawdzonej receptury. Odpowiada on na rosnące zainteresowanie konsumentów wódkami smakowymi – zarówno gotowymi jak i sporządzanymi samodzielnie w domu. W przeciągu ostatnich trzech lat udział wódek smakowych w rynku wódki wzrósł do 19% z 17%.


Nowe, wyraźnie podkreślające segment premium, opakowanie wódki i nalewek Soplica obejmie pojemności 700 ml, 500 ml i 200 ml. Wprowadzenie Spirytusu Nalewkowego Soplicy (500ml, 200 ml) rozszerza ofertę Soplicy (Szlachetna Wódka czysta, smakowe nalewki: Soplica Wiśniowa, Soplica Malinowa, Soplica Orzech Laskowy, Soplica Staropolska) o ekspercką pozycję idealnego narzędzia do sporządzania swoich własnych specjałów.


Kampanię „Soplica. Wódki takie jak kiedyś” wesprą na rynku działania obejmujące najważniejsze tytuły prasy handlowej, materiały POS i działania PR. Z Soplicą można również kontaktować się od teraz przez profil Antka Soplicy na platformie społecznościowej facebook.com.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...