Zamknij
Prosto z rynku - Marka info

Antek Soplica nie boi się Facebooka

Witold Sokołowski, 2011-08-08 13:17:24

Soplica, jedna z najstarszych polskich marek, obchodzi właśnie 120 jubileusz swojego istnienia i z tej okazji prezentuje swoje nowe oblicze premium. Całości komunikacji przyświeca hasło „Soplica. Wódki takie jak kiedyś”, które podkreśla jej unikalny charakter, szlachetne receptury i polski rodowód. Wyjątkowa, prostokątna lekko spłaszczona butelka premium z głębokimi żłobieniami w szkle nawiązuje do lepszych czasów, takich jak kiedyś.


Nowością w portfolio marki jest Spirytus Nalewkowy Soplicy - pierwszy produkt na rynku pozwalający na sporządzanie prawdziwie domowych nalewek według tradycyjnej, sprawdzonej receptury. Odpowiada on na rosnące zainteresowanie konsumentów wódkami smakowymi – zarówno gotowymi jak i sporządzanymi samodzielnie w domu. W przeciągu ostatnich trzech lat udział wódek smakowych w rynku wódki wzrósł do 19% z 17%.


Nowe, wyraźnie podkreślające segment premium, opakowanie wódki i nalewek Soplica obejmie pojemności 700 ml, 500 ml i 200 ml. Wprowadzenie Spirytusu Nalewkowego Soplicy (500ml, 200 ml) rozszerza ofertę Soplicy (Szlachetna Wódka czysta, smakowe nalewki: Soplica Wiśniowa, Soplica Malinowa, Soplica Orzech Laskowy, Soplica Staropolska) o ekspercką pozycję idealnego narzędzia do sporządzania swoich własnych specjałów.


Kampanię „Soplica. Wódki takie jak kiedyś” wesprą na rynku działania obejmujące najważniejsze tytuły prasy handlowej, materiały POS i działania PR. Z Soplicą można również kontaktować się od teraz przez profil Antka Soplicy na platformie społecznościowej facebook.com.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...