Zamknij
Prosto z rynku - Sponsoring info

ANWIL wspiera kujawskich strażaków

Witold Sokołowski, 2016-12-27 17:38:45

ANWIL ponownie zaangażował się w program wsparcia zawodowych i ochotniczych straży pożarnych prowadzony przez PKN ORLEN we współpracy z korporacyjną Fundacją ORLEN – DAR SERCA. W tym roku wsparcie finansowe od włocławskiej spółki otrzymają trzy jednostki OSP oraz dwie PSP z Włocławka i okolic.


PKN ORLEN wraz ze swoją fundacją korporacyjną już od 16 lat udziela pomocy jednostkom straży pożarnych zgodnie z przyjętą polityką dobroczynności, której jednym z priorytetów jest ochrona zdrowia i życia. W działaniach bierze udział także ANWIL, który wspiera strażaków na Kujawach. W tym roku włocławska spółka przekaże środki Ochotniczym Strażom Pożarnym z Suradówka, Cekcyna i Chocenia, Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lipnie oraz Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Włocławku. Jednostki mogę przeznaczyć otrzymane wsparcie na wszelkie wydatki związane z ich doposażeniem.


Uroczysta gala wręczenia czeków z udziałem Iwony Tandeckiej, Prezes Fundacji ORLEN – DAR SERCA, członków zarządu PKN ORLEN oraz spółek z Grupy ORLEN odbyła się 01.12.2016 r. w Centrum Olimpijskim w Warszawie. Jacek Podgórski, Prezes Zarządu ANWIL S.A., zwracając się do strażaków, powiedział: - dziś, gdy zgromadzonych na tej Sali syrena alarmowa nie wzywa do akcji, jest dobry moment, aby – oprócz wsparcia finansowego – przekazać Państwu – strażakom państwowych i ochotniczych straży pożarnych, wyrazy podziękowania za codzienny trud. To Państwo niezależnie od warunków, o każdej porze dnia i nocy ratują ludzkie życie, dobra materialne, a także minimalizują oraz usuwają skutki różnorakich wypadków. Serdecznie Państwu dziękuję za poświęcenie wkładane w niebezpieczną, ale jakże potrzebną strażacką służbę, dzięki której wszyscy możemy czuć się bardziej bezpieczni.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...