Zamknij
Social Media - M jak Mobile

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Aplikacja mobilna MSZ dla podróżujących Polaków

15Listopad2011

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: iPolak

Ministerstwo Spraw Zagranicznych zaprezentowało przydatną każdemu podróżnikowi, aplikację mobilną iPolak. To pierwszy tak zaawansowany technologicznie projekt ministerialny, ułatwiający Polakom pobyt poza granicami kraju. Aplikacja dla urządzeń iPhone, iPad, iPod jest dostępna za darmo na platformie AppStore.

iPolak to mobilna wersja książkowego poradnika „Polak za granicą”, udostępnianego do tej pory również w wersji internetowej. Dzięki nowej aplikacji informacje są dostępne także w wersji mobilnej. Ministerstwo Spraw Zagranicznych, jako pierwsza instytucja państwowa w Polsce, stało się oficjalnym deweloperem aplikacji przeznaczonej dla urządzeń mobilnych firmy Apple.

iPolak to niezbędnik w podróży. Ułatwia dotarcie lub kontakt z polskimi placówkami dyplomatycznymi za granicą, wskazuje na mapie drogę do najbliższej z nich. Można w nim znaleźć także najbardziej aktualne ostrzeżenia dla podróżujących publikowane przez MSZ, porady jak zadbać o własne bezpieczeństwo, jak dopełnić procedur wizowych lub co należy zrobić w trudnych sytuacjach podczas wyjazdów. Dzięki iPolakowi uzyskujemy porady dla kierowców, informacje dotyczące ubezpieczeń przydatnych w czasie podróży, dane demograficzno-geograficzne o krajach świata, czy informacje walutowe.

To dopiero początek działań ministerstwa związanych z tworzeniem aplikacji mobilnych. W przyszłości iPolak będzie dostępny także dla użytkowników innych telefonów. Pojawią się wersje na platformach BlackBerry OS oraz Android.

Pomysłodawcą i wykonawcą aplikacji jest Ministerstwo Spraw Zagranicznych. Komunikację z mediami wspiera agencja Tailor Made PR.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

,,Przywykliśmy raczej na politykę narzekać. Jednak, że w obszarze komunikacji polityka potrafi wykorzystywać pewne narzędzia i taktyki jako pierwsza, a przez to również kreować trendy. " - Konrad Ciesiołkiewicz