Zamknij

Nowości - Auto-moto

Opcom dla Skoda Polska

W połowie lutego br. wystartowała kolejna kampania reklamowa dla ŠKODA Polska, zrealizowana przez agencję reklamową OPCOM.  

czytaj dalej

Breck i Krzysztof Hołowczyc kontynuują współpracę

Specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości klocków hamulcowych dla samochodów osobowych i dostawczych marka Breck oraz polski kierowca rajdowy nową odsłoną kampanii reklamowej rozpoczęli drugi rok współpracy. Motywem przewodnim realizowanych w najbliższych miesiącach działań będzie motorsport, przez pryzmat którego zaprezentowana zostanie skuteczność i jakość wytwarzanych w Wielkopolsce części.  

czytaj dalej

Coyote nowym klientem agencji 4 PUBLICITY

Agencja 4 PUBLICITY poszerza portfolio klientów o firmę z branży motoryzacyjnej. Marka Coyote jest znana z wysokiej jakości urządzeń ostrzegających o zagrożeniach na trasie. Agencja zadba o media relations, wizerunek marki, testy produktów oraz cross-promocje z innymi markami.

czytaj dalej

Przesiądź się z samolotu do nowego Volvo

Kampania reklamowa nowego modelu Volvo S90 nabiera tempa. Jednym z jej elementów są reklamy na kluczowych portach lotniczych w Polsce. Za dobór nośników w przestrzeni lotnisk odpowiada firma Synergic.

czytaj dalej

Mediacore wypromuje adaptery BeSafe

Mediacore rozpoczęła współpracę z firmą Marko. Agencja odpowiedzialna jest za realizację kampanii promocyjnej adapterów do pasów bezpieczeństwa dla kobiet w ciąży marki BeSafe.

czytaj dalej

Kampania Nowego Tiguana zrealizowana przez Hand Made

W maju br. został wprowadzony do salonów sprzedaży nowy Tiguan - długo wyczekiwany model Volkswagena. Pojawieniu się nowego Tiguana towarzyszyły liczne działania komunikacyjne pod hasłem „Doskonałość to dopiero początek”.

czytaj dalej

Wystartowała kampania promująca serwisowanie pojazdów w autoryzowanych warsztatach BMW

Wystartowała kampania reklamowa promująca serwisowanie pojazdów w autoryzowanych warsztatach BMW. Celem jest komunikacja korzyści oraz budowa świadomości, że charakterystyczna dla marki radość z jazdy może być zachowana tylko dzięki oryginalnym częściom i profesjonalnemu serwisowi.

czytaj dalej

Goodyear i Opomarket.pl w ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej

Firma BOMA - właściciel sklepu internetowego Opomarket.pl i Goodyear - producent opon i gumy, wspólnie ruszają z ogólnopolską kampanią telewizyjną, która ma charakter sprzedażowo-wizerunkowy.

czytaj dalej

Piaggio i Vespa wybrały agencję Social Media

Agencja interaktywna WebTalk wygrała przetarg na obsługę marek Vespa i Piaggio w mediach społecznościowych w Polsce.

czytaj dalej

Wystartowała kampania nowego Hyundaia Elantra

Wystartowała kampania nowego Hyundaia Elantra, którego europejska premiera po raz pierwszy odbyła się w Polsce na targach motoryzacyjnych Motor Show 2016 w Poznaniu.

czytaj dalej

Strona 1 z 115 1 2 3 ... 115 »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...