Zamknij

Nowości - Auto-moto

Opcom dla Skoda Polska

W połowie lutego br. wystartowała kolejna kampania reklamowa dla ŠKODA Polska, zrealizowana przez agencję reklamową OPCOM.  

czytaj dalej

Breck i Krzysztof Hołowczyc kontynuują współpracę

Specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości klocków hamulcowych dla samochodów osobowych i dostawczych marka Breck oraz polski kierowca rajdowy nową odsłoną kampanii reklamowej rozpoczęli drugi rok współpracy. Motywem przewodnim realizowanych w najbliższych miesiącach działań będzie motorsport, przez pryzmat którego zaprezentowana zostanie skuteczność i jakość wytwarzanych w Wielkopolsce części.  

czytaj dalej

Coyote nowym klientem agencji 4 PUBLICITY

Agencja 4 PUBLICITY poszerza portfolio klientów o firmę z branży motoryzacyjnej. Marka Coyote jest znana z wysokiej jakości urządzeń ostrzegających o zagrożeniach na trasie. Agencja zadba o media relations, wizerunek marki, testy produktów oraz cross-promocje z innymi markami.

czytaj dalej

Przesiądź się z samolotu do nowego Volvo

Kampania reklamowa nowego modelu Volvo S90 nabiera tempa. Jednym z jej elementów są reklamy na kluczowych portach lotniczych w Polsce. Za dobór nośników w przestrzeni lotnisk odpowiada firma Synergic.

czytaj dalej

Mediacore wypromuje adaptery BeSafe

Mediacore rozpoczęła współpracę z firmą Marko. Agencja odpowiedzialna jest za realizację kampanii promocyjnej adapterów do pasów bezpieczeństwa dla kobiet w ciąży marki BeSafe.

czytaj dalej

Kampania Nowego Tiguana zrealizowana przez Hand Made

W maju br. został wprowadzony do salonów sprzedaży nowy Tiguan - długo wyczekiwany model Volkswagena. Pojawieniu się nowego Tiguana towarzyszyły liczne działania komunikacyjne pod hasłem „Doskonałość to dopiero początek”.

czytaj dalej

Wystartowała kampania promująca serwisowanie pojazdów w autoryzowanych warsztatach BMW

Wystartowała kampania reklamowa promująca serwisowanie pojazdów w autoryzowanych warsztatach BMW. Celem jest komunikacja korzyści oraz budowa świadomości, że charakterystyczna dla marki radość z jazdy może być zachowana tylko dzięki oryginalnym częściom i profesjonalnemu serwisowi.

czytaj dalej

Goodyear i Opomarket.pl w ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej

Firma BOMA - właściciel sklepu internetowego Opomarket.pl i Goodyear - producent opon i gumy, wspólnie ruszają z ogólnopolską kampanią telewizyjną, która ma charakter sprzedażowo-wizerunkowy.

czytaj dalej

Piaggio i Vespa wybrały agencję Social Media

Agencja interaktywna WebTalk wygrała przetarg na obsługę marek Vespa i Piaggio w mediach społecznościowych w Polsce.

czytaj dalej

Wystartowała kampania nowego Hyundaia Elantra

Wystartowała kampania nowego Hyundaia Elantra, którego europejska premiera po raz pierwszy odbyła się w Polsce na targach motoryzacyjnych Motor Show 2016 w Poznaniu.

czytaj dalej

Strona 1 z 115 1 2 3 ... 115 »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...