Zamknij
Nowości - AGD

Autobusem do Elektro Worldu

Witold Sokołowski, 2005-10-18 12:14:00

Na rynku sklepów ze sprzętem elektronicznym pojawi się nowa sieć – ELEKTRO WORLD, wkrótce otwarcie pierwszych sklepów. Firma postanowiła poinformować o pojawieniu się na polskim rynku i ubarwić szare jesienne ulice stolicy kolorowymi autobusami z wizerunkami sprzętu elektronicznego. Po Warszawie przez kilka miesięcy będą jeździły specjalnie opakowane autobusy z informacjami o nowym sklepie. Na layoucie umieszczono m.in. informacje na temat atrakcyjnych cen w sklepach.

ELECTRO WORLD w swojej kampanii outdorowej wykorzystał wyłącznie autobusy, nie wykorzystano innych nośników outdorowych. Promocja ELECTRO WORLD to największa kampania autobusowa jaka została zrealizowana w Warszawie. Po ulicach jeździ kilkadziesiąt autobusów z layoutem ELECTRO WORLDU.

W kampanii wykorzystano trzy formaty: King Size (wielki format boczny po lewej stronie), Queen Size (powierzchnia boczna po prawej stronie) i Full Back (powierzchnia na tyle autobusu). Pozwoli to zaprezentować możliwości niestandardowych nośników reklamy – autobusów miejskich. Projekt graficzny reklamy zaprojektowała agencja Leo Burnett, adaptację przygotował zespół kreacji CAM Media.


CAM Media to firma składająca się z 4 działów: Transit Advertising, Mega Format, Ambient Solutions i Retail Tickets. CAM Media jest liderem jakości na rynku Transit Advertising w Polsce i jedną z najbardziej nowatorskich firm oferujących rozwiązania ambient media.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...