Zamknij
Nowości - Zdrowie

Avon Cosmetics Polska i Rak’n’Roll razem w walce z rakiem

Witold Sokołowski, 2011-11-18 16:01:56

Avon Cosmetics Polska i Rak’n’Roll razem w walce z rakiem

Rak piersi jest jednym z najważniejszych problemów zdrowotnych u kobiet w Polsce. Biorąc pod uwagę wzrostowy wskaźnik zachorowalności, istnieje realne zagrożenie zwiększeniem się liczby Polek, które zachorują w najbliższej przyszłości na ten nowotwór. Szacuje się, że co 14 Polka zachoruje na raka piersi w ciągu swojego życia” – czytamy w raporcie przygotowanym przez Ministerstwo Zdrowia.


Avon Cosmetics Polska już od lat prowadzi działania na rzecz walki z tą ciężką chorobą. W tym roku Firma nawiązała współpracę z fundacją „Rak’n’Roll. Wygraj Życie!”. Pierwszą wspólną inicjatywą nowych partnerów był Marsz Różowej Wstążki, który został zorganizowany w ramach Wielkiej Kampanii Życia - AVON Kontra Rak Piersi. Tegoroczny, 14. marsz przeszedł ulicami Warszawy, by wyrazić poparcie dla programu walki z rakiem piersi. Fundacja „Rak’n’Roll. Wygraj Życie!” pokazuje społeczeństwu problem raka piersi, jak również pomaga chorym kobietom uwierzyć w siebie, nawet w tych bardzo trudnych dla nich momentach.


„Wielka Kampania Życia – Avon Kontra Rak Piersi” to jedna z największych inicjatyw społecznych w Polsce. Akcja została zainicjowana w 1998 r. przez Avon Cosmetics Polska – firmę stworzoną dla kobiet, dbającą o ich piękno i zdrowie od ponad 125 lat. Projekt powstał przy współpracy ze „Stowarzyszeniem Amazonki Warszawa-Centrum”, które od początku wspiera wydarzenie swoją wiedzą i doświadczeniem.


Celem kampanii jest edukowanie i rozbudzanie świadomości społecznej na temat profilaktyki raka piersi u kobiet. Ma ona przypominać, że nowotwór piersi nie jest wyrokiem, a jedynym i najskuteczniejszym sposobem na wczesne wykrycie i efektywne zapobieganie rozwojowi choroby jest regularne wykonywanie badań profilaktycznych.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...