Zamknij
Nowości - Zdrowie

Barbara Bursztynowicz w kampanii Aleve Dobre Wieści

Witold Sokołowski, 2006-11-04 00:00:00

Agencja interaktywna energe21 we współpracy z agencją public relations Headlines zrealizowała serwis internetowy na potrzeby kampanii Aleve Dobre Wieści.

W internecie rozpoczęła się kampania promocyjna leku na bóle stawów Aleve, koncernu farmaceutycznego Bayer Healthcare. Jednym z głównych elementów kampanii jest serwis internetowy pod domeną www.alevedobrewiesci.pl, który spełnia rolę zarówno promocyjną, jak i informacyjno-poradnikową.

Twarzą kampanii Aleve została znana polska aktorka Barbara Bursztynowicz, która zachęca użytkowników serwisu hasłem: „Podziel się dobrymi wieściami o Aleve”. Tymi słowami zaczyna się wypowiedź Barbary Bursztynowicz, mająca na celu zaproszenie do wzięcia udziału w konkursie Aleve na historię „Jak zmieniło się moje życie, kiedy ból stawów zniknął”. Najciekawsze historie zostaną nagrodzone i opublikowane w prasie oraz serwisie.


Serwis stanowi źródło informacji na temat zalecanych ćwiczeń, okładów, masaży, a także innych metod łagodzenia dolegliwości. Dla bardziej wymagających został stworzony kącik Twoje hobby, w którym można dowiedzieć się, jak pielęgnować drzewka bonsai, poznać przepisy kulinarne, a także rozwiązać krzyżówkę z Aleve.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...