Zamknij
Nowości - Życie i styl

Beczka Heinekena już w Polsce

Witold Sokołowski, 2007-04-30 16:40:00

Draught Keg to 5-litrowa beczka  piwa Heineken, wyposażona w innowacyjny, zintegrowany system ciśnienia. System ten, jako jedyny na świecie, umożliwia delektowanie się w plenerze, beczkowym piwem o jakości takiej, jaką uzyskuje się w pubach. Co więcej, system ciśnienia pozwala piwu zachować świeżość aż przez 30 dni po otwarciu.


Dzięki poręcznemu uchwytowi od teraz można zabierać swój własny mini bar w dowolne miejsce. Z takim kegiem można pić prawdziwe piwo „z kija” na imprezach, podczas grilla, w ogrodzie itd. Obsługa kega jest wyjątkowo prosta i przyjemna. Każdy z łatwością może zostać barmanem na swojej imprezie.

W pod koniec kwietnia rusza kampania telewizyjna i prasowa promująca beczkę pod hasłem "Heineken DraughtKeg - siła przyciągania".  Własną beczkę z piwem będzie też można wygrać na stronie internetowej www.heineken.pl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...