Zamknij
Prosto z rynku - Positioning info

Bench powierza e-mail marketing firmie optivo

Witold Sokołowski, 2016-04-26 17:29:50

Od kwietnia 2016 firma Bench zdecydowała się nawiązać współpracę w zakresie e-mail marketingu z firmą optivo. Pierwsze efekty współpracy są już widoczne: Bench osiąga większe wskaźniki otwarć niż w dotychczas prowadzonych przez siebie kampaniach e-mail marketingowych.


E-mail jest dla Bench ważnym narzędziem komunikacji marketingowej z klientami. W ten sposób dowiadują się oni o nowościach w sklepie, promocjach, sezonowych wyprzedażach, a także lookbookach na nowy sezon. Przy pomocy sprawdzonej platformy do email i omnichannel marketingu optivo® broadmail, specjaliści Bench zyskują możliwość lepszej, automatycznej personalizacji ofert, kierowanych do swoich grupach docelowych w językach angielskim i niemieckim. Techniczne możliwości narzędzia pozwalają natomiast na jeszcze większą precyzję w komunikacji.


Oprócz kompleksowej personalizacji komunikacji z klientem, decydującym kryterium wyboru optivo® broadmail przez Bench była możliwość połączenia e-mail marketingu z systemem zarządzania sklepem internetowym firmy Oxid. Ta bezproblemowa integracja umożliwia łatwe i efektywne wprowadzenie informacji o produktach do szablonu newslettera, dostosowanych do odpowiedniej grupy docelowej i języka komunikacji z odbiorcą. Dział obsługi klienta optivo – dzięki elastycznemu szablonowi newslettera Template-Kit  – dostosował layout wiadomości do konkretnych wymagań przedstawionych przez firmę Bench. Dzięki temu e-maile, wysyłane w ramach poszczególnych kampanii, zostały optymalnie dostosowane do niestandardowego wzornictwa używanego przez Bench.


Zmiany wprowadzone z pomocą optivo spotkały się z dużą aprobatą klientów Bench. Nowy design i koncepcja marketingowa sprawiły, że pierwsze newslettery osiągnęły dużo lepsze wyniki niż wcześniej prowadzona komunikacja. Tak dobre wyniki sprawiają, że Bench planuje stopniowo poszerzyć działania w ramach prowadzonych kampanii e-mail marketingowych na kolejne rynki europejskie.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...