Zamknij

Nowości - Biznes i polityka

Jabra wybrała agencję LEWIS

Agencja LEWIS rozpoczęła współpracę z firmą Jabra na kilku rynkach: Wielka Brytania, USA, Francja, APAC (Australia, Japonia oraz Korea) w marcu 2016 roku.  

czytaj dalej

Grupa KRUK przedłuża współpracę z Grupą On Board Think Kong

Lider rynku zarządzania wierzytelnościami w Europie Centralnej – Grupa KRUK będzie kontynuować współpracę z Grupą On Board Think Kong w działaniach komunikacyjnych na rynku polskim. Do zakresu współpracy należy doradztwo strategiczne w obszarze komunikacji z klientami, partnerami biznesowymi, organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami publicznymi. 

czytaj dalej

EWE ponownie klientem San Markos

Firma multienergetyczna EWE ponownie wybrała San Markos do kompleksowej obsługi. San Markos powtórnie zajmie się prowadzeniem działań komunikacyjnych dla EWE. Poprzednia kampania, z 2015 roku, również była realizowana przez San Markos.
 

czytaj dalej

Public Dialog dla Volkswagen Financial Services

Agencja Public Dialog współpracuje z Volkswagen Financial Services. Umowa obejmuje doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji korporacyjnej, content marketing oraz organizację wydarzeń specjalnych. 

czytaj dalej

Good One PR dla Podlaskiego Funduszu Kapitałowego

W połowie lutego agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z Podlaskim Funduszem Kapitałowym. Agencja jest odpowiedzialna za działania w zakresie PR produktowego, a także doradztwo marketingowe. 

czytaj dalej

K2 Media dla Ultimo

K2 Media wygrała przetarg na strategię mediową dla ULTIMO S.A. Do zadań agencji należy zaplanowanie i realizacja działań mediowych w 2017 roku – w TV oraz w Internecie.  

czytaj dalej

Grzegorz i Anna Bardowscy z programu „Rolnik Szuka Żony” będą promować produkty CIECH Sarzyna

Grzegorz Bardowski, znany z popularnego programu telewizyjnego „Rolnik szuka żony 2”, został „twarzą” nowej kampanii reklamowej CIECH Sarzyna, największego polskiego producenta środków ochrony roślin. Wraz z małżonką - Anną Bardowską, wezmą udział w szeroko zakrojonej kampanii prowadzonej w telewizji, mediach elektronicznych, drukowanych, oraz społecznościowych, promując polskie pochodzenie CIECH Sarzyna i szerokie portfolio produktów agro Spółki.
 

czytaj dalej

Public Dialog z E.Leclerc

Od lutego br. Public Dialog rozpoczęła współpracę ze stowarzyszeniem super i hipermarketów E.Leclerc. Agencja będzie odpowiedzialna za doradztwo w obszarze public relations i CSR. Wybór partnera nastąpił
w drodze przetargu.

czytaj dalej

PM Talk – nowa agencja zadebiutowała na rynku

Na polskim rynku zadebiutowała nowa agencja kreatywna, która na dzień dobry przedstawiła się w social mediach. W zeszłym tygodniu na Facebooku i Instagramie pojawiły się profile o nazwie „To więcej niż agencja”. Ostatecznie okazało się, że nowa agencja to PM Talk z Katowic, a jej założycielami są Paulina Wątroba (7 lat w branży marketingu i reklamy) oraz Marcin Tadus (8 lat w branży PR i reklamy).  

czytaj dalej

Pożyczyli, połączyli, po swojemu spłacili – kampania pożyczki konsolidacyjnej w ING

ING Bank Śląski rozpoczął kampanię internetową promującą pożyczkę gotówkową z przeznaczeniem na konsolidację. Przekonuje w niej, że połączenie zobowiązań kredytowych w innych bankach w jedną ratę to dobry sposób na uporządkowanie swoich finansów.

czytaj dalej

Strona 2 z 467 « 1 ... 2 3 ... 467 »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...