Zamknij
Nowości - Internet

BLOGmedia dla Olympus i Dr. Oetker

Witold Sokołowski, 2013-10-25 01:11:45

BLOGmedia dla Olympus i Dr. Oetker

Ruszyła kampania dla marek Olympus i Dr. Oetker przygotowana przez BLOGmedia. Obejmuje koncepcję i przeprowadzenie konkursu kulinarnego dla Blogerów pod nazwą „Kreatywne babki”, działania display na blogach kulinarnych sieci BLOGmedia, mailing do Blogerów oraz stworzenie serwisu internetowego  www.konkurs.olympus.pl.


Główna nagroda w konkursie to udział w mikołajkowych warsztatach fotograficzno-kulinarnych organizowanych przez Olympus i Dr. Oetker, a prowadzonych przez Kingę Paruzel, finalistkę I edycji MasterChef Polska.  Zwycięzcy zdobędą praktyczne umiejętności fotografowania wypieczonych i udekorowanych kulinarnych dzieł sztuki.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...