Zamknij
Prosto z rynku - Positioning info

Bluerank realizuje kampanie dla MixElectronics oraz Zadowolenie.pl

Witold Sokołowski, 2010-06-02 01:17:41

Bluerank realizuje kampanie dla MixElectronics oraz Zadowolenie.pl

Wystartowały kampanie reklamowe liderów branży e-commerce w sektorze RTV / AGD. Sprzedażową strategię promocji MixElectronics i Zadowolenie.pl w wyszukiwarce Google oraz sieci kontekstowej opracowała i realizuje firma Bluerank. Projekt jest efektem wygranego konkursu, do którego zaproszono, doświadczone w realizacji działań PPC dla dużych sklepów internetowych, agencje SEM.


Zaprosiliśmy do współpracy największe w Polsce agencje search engine marketing – mówi Michał Miszkiewicz - Kierownik Sklepu Internetowego Mix electronics SA. W ramach konkursu zleciliśmy im realizację próbnej kampanii sprzedażowej, w której podstawowym kryterium oceny działań była ilość konwersji uzyskanych w ramach określonego budżetu i czasu. Zwyciężyła firma Bluerank, z którą podpisaliśmy umowę na 2010 rok.


- Nie możemy zdradzać wszystkich szczegółów kampanii – mówi Aneta Mondry-Gałecka, Group PPC Manager Bluerank - Ale zapewniam, że będzie w niej wiele ‘smaczków’. Zamierzamy m.in. wykorzystać możliwości remarketingu w reklamie kontekstowej, będziemy realizować atrakcyjne kampanie graficzne, planować i promować akcje specjalne (oparte na kalendarzu zdarzeń zewnętrznych), optymalizować strony produktowe z wykorzystaniem narzędzi Google (Analytics oraz Website Optimizer), uwzględniać aktualne wyniki podawane przez czołowe porównywarki cen…


Skuteczność kampanii oceniana będzie na podstawie ilości osiągniętych konwersji (przy założeniu określonego minimum wartości koszyka). Działania – jak zawsze w przypadku branży e-commerce - aktualizowane będą każdego dnia, aby na bieżąco brać pod uwagę zmiany w ofercie i cenniku. Do zarządzania kampaniami wykorzystane zostaną – poza wiedzą i doświadczeniem PPC Managerów – autorskie aplikacje Bluerank, wspomagające modyfikowanie działań PPC realizowanych w ramach rozbudowanych kampanii, opartych na bardzo dużej ilości słów kluczowych oraz dużej dynamice zmian danych (np. codzienna aktualizacja bazy produktów, cen, promocji, etc.).

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...