Zamknij
Prosto z rynku - Positioning info

Boom na domeny z końcówką .pl

Witold Sokołowski, 2015-12-07 12:47:58

NASK opublikował właśnie raport za Q3. Wskaźnik odnawianych nazw w rejestrze domeny .pl w ostatnich trzech miesiącach po raz kolejny z rzędu osiągnął maksimum sześcio-letnie, osiągając poziom 61,25%. Poniżej znajduje się komentarz Dariusza Kowalskiego, lidera zespołu produktowego home.pl:


W home.pl zauważamy ogromne wzrosty ilości nowych rejestracji domen .pl w całym 2015 roku, co potwierdza się w raporcie NASK za trzeci kwartał 2015. W trzecim kwartale zarejestrowano ponad 282.000 domen z rozszerzeniem .pl


Poza rosnącym zapotrzebowaniem na nowe domeny .pl cieszy fakt, że poziom odnowień domen .pl stoi na najwyższym historycznie poziomie 61,25% - oznacza to, że abonenci domen .pl cenią sobie wartość swoich internetowych przedsięwzięć oraz wzrasta świadomość konieczności posiadania swojej strony WWW.


Liderem rynku domen .pl w ilości nowych rejestracji (29,95%) jak i udziale rynku domen .pl (24,06%) jest home.pl S.A.


Szacujemy, że na koniec 2015 roku ilość abonentów domen .pl przekroczy milion, przy czym ogólna ilość domen zarejestrowanych w polskim rejestrze przekracza 2,6 miliona.


Perspektywy na przyszłość dla polskiej domeny są bardzo optymistyczne, nadal duża ilość przedsiębiorców nie posiada swojej firmowej strony WWW,. Aby zaistnieć w Sieci pierwszym krokiem jest rejestracja atrakcyjnej domeny, najlepiej z rozszerzeniem .pl - zdecydowanie najpopularniejszej domeny w Polsce.


Raport do pobrania: http://www.dns.pl/NASK_Q3_2015_RAPORT.pdf

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...