Zamknij
Wiedza PR - Studium przypadku

Burger King „Nakarm bestię w sobie”

Witold Sokołowski, 2010-06-20 16:33:18

Zakończona niedawno kampania Burger King „Nakarm bestię w sobie”, promująca burgery Big King XXL i Big King XXL Chilli Cheese, pokazała po raz kolejny, że fani Whopperów nie boją się żyć zgodnie z ideą marki „Have It Your Way”. W konkursach na stronie internetowej kampanii oraz na profilu marki na Facebooku śmiało pokazywali ukryte w nich bestie.

Zakończona niedawno kampania Burger King „Nakarm bestię w sobie”, promująca burgery Big King XXL i Big King XXL Chilli Cheese, pokazała po raz kolejny, że fani Whopperów nie boją się żyć zgodnie z ideą marki „Have It Your Way”. W konkursach na stronie internetowej kampanii oraz na profilu marki na Facebooku śmiało pokazywali ukryte w nich bestie.

Pierwszy z nich –„Pokaż jaką bestią jesteś” – kierowany był do wielbicieli tatuaży i wszystkich, którzy w oryginalny sposób wyzwolą ukrytą w sobie „bestię”. Do wygrania było 10 voucherów o wartości 1.500 złotych na wykonanie tatuażu w profesjonalnym studiu. Aby zawalczyć o nagrody, należało na stronie www.nakarmbestie.com.pl załączyć zdjęcie będące odpowiedzią na zadanie konkursowe – „Pokaż jaką bestią jesteś”. W konkursie wzięło udział ponad 600 chętnych na wykonanie bestialskiego tatuażu. Zwycięzcy zostali wyłonieni przez jury, ale również internauci mogli wyrażać swoją opinię na temat zgłoszeń konkursowych, przyznając im dodatnie lub ujemne punkty. Odwiedzający stronę konkursową oddali łącznie ponad 3,5 miliona głosów.

Z kolei w konkursie przeprowadzonym na portalu Facebook.com do wygrania było 10 zaproszeń na Heineken Open’er Festival. Aby wziąć w nim udział, wystarczyło dołączyć do fanów Burger King Polska na Facebooku i w odpowiedniej zakładce dodać zdjęcie swojego tatuażu. Ci, którzy zdobyli najwięcej pozytywnych głosów („lubię to”), otrzymali bilety na Heineken Open’er Festival. W czasie trwania konkursu aplikacja miała 30.000 aktywnych użytkowników miesięcznie.

Burger King nagradzał odważnych klientów również w swoich restauracjach. Ci, którzy w trakcie składania zamówienia na zestaw Big King XXL wydali z siebie ryk godny prawdziwej bestii lub pokazali swój tatuaż, otrzymywali za darmo powiększenie kupowanego zestawu. Klienci popisali się swoją kreatywnością i odwagą oraz niestandardowym podejściem do zadania. Do tej pory wszyscy fani Whopperów zastanawiają się kim jest Patrycja.

Strona 1 z 1 1

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze