Zamknij
Prosto z rynku - e-PR info

Być jak Marilyn Monroe

Witold Sokołowski, 2010-12-28 13:54:14

Polski producent bielizny Kinga powierzył Agencji Interaktywnej Adweb stworzenie strony internetowej dla kolekcji bielizny z linii Sophie Verney. Stworzenie serwisu jest jednym z elementów strategii marketingowej mającej na celu promocję nowej linii oraz wsparcie działań wizerunkowych marki Kinga Lingerie de Femme. Celem jest zwiększenie widoczności w sieci oraz wzmocnienie prowadzonych na bieżąco działań komunikacyjnych marki Kinga z otoczeniem i klientkami.


Stworzona strona jest dedykowana dla specjalnej linii bielizny skierowanej do kobiet o dużym biuście. Główną bohaterką i muzą jest niezapomniana Marilyn Monroe. Layout strony utrzymany został w barwach brązu, beżu i bieli. Kolekcja kierowana jest do kobiet, które lubią rzeczy uwodzicielskie, ale jednocześnie subtelne i z klasą, taki też właśnie charakter ma dedykowana strona. Grafika bazuje na pięknych zdjęciach przedstawiających modelkę stylizowaną na postać Marlyn Monroe, która jest motywem przewodnim kolekcji.


Za całość realizacji http://www.sophieverney.pl odpowiedzialna jest Agencja Interaktywna Adweb, a za działania wizerunkowe w internecie i poza nim Vanguard PR.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...