Zamknij
Prosto z rynku - Media relations info

CentrumPR nawiązał współpracę z mediami społecznościowymi

Paweł Gębusiak, 2013-02-19 18:49:39

Pod koniec stycznia serwis CentrumPR uruchomił dla swoich użytkowników dodatkowy kanał rozpowszechniania informacji prasowych. Obecnie publikacje z CentrumPR ukazują się także w serwisach społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter oraz Blip.


W Polsce największa popularnością cieszą się takie portale jak Facebook, Twitter, oraz coraz bardziej wzięty serwis o wdzięcznej nazwie Blip (Bardzo lubię informować przyjaciół). To dzięki nim użytkownicy mają możliwość stworzenia profilu, na którym umieszczają informacje o sobie lub firmie, pozwalając na odnalezienie użytkowników o podobnych zainteresowaniach i poglądach. Dzięki Internetowi każdy uczestnik życia wirtualnego ma możliwość otrzymywania na bieżąco informacji o tym, co dzieje się na świecie, jakie nowości pojawiły się na rynku oraz ma możliwość poznania newsów korporacyjnych z życia spółek firm, którymi się interesuje. Jak głoszą główne hasła wyżej wymienionych serwisów społecznościowych: „Pomaga Ci kontaktować się innymi osobami i udostępniać im różne informacje i treści” – Facebook; „Blip to blog, na którym zapisujesz to co właśnie robisz i dzięki, któremu jesteś w stałym kontakcie z grupą znajomych” zaś na Twitterze można znaleźć powitalne hasło: „Witaj na Twitterze. Dowiesz się co teraz dzieje się u ludzi, na których Ci zależy i czym zajmują się firmy, którymi się interesujesz”.


Współpraca CentrumPR z mediami społecznościowymi


CentrumPR stanowi połączenie serwisu prasowego, dziennikarstwa obywatelskiego, presella oraz instrumentu dla Agencji Public Relations. Codziennie pojawia się na nim kilkadziesiąt najświeższych informacji m.in. z życia publicznego, na temat nowych technologii, firm, gospodarki oraz nowinek z branży wnętrzarskiej i budowlanej, a także materiały prasowe na temat zdrowia, urody, rozrywki i wypoczynku oraz motoryzacji. Do tej pory po wprowadzaniu przez użytkownika informacji prasowej pojawiała się ona w serwisach współpracujących, takich jak: archnews.pl., poradnik-zdrowia.pl czy infomoto.pl. W związku z niezmierną popularnością serwisów społecznościowych CentrumPR wprowadził pod koniec stycznia dodatkowy kanał rozpowszechniania informacji prasowych. Obecnie informacje automatyczne pojawiają się również na oficjalnych profilach CentrumPR, dostępnych pod adresami: http://www.facebook.com/CentrumPR, http://www.twitter.com/centrumpr, http://centrumpr.blip.pl. Dzięki temu zwiększa się zasięg informacji, które dzięki publikacjom na portalach społecznościowych mają szansę dotrzeć do większego grona odbiorców. „Już po kilku dniach zauważyliśmy znaczny wzrost w ilości odsłon informacji prasowych, a także zwiększenie się liczby unikalnych użytkowników serwisu”– mówi Sławomir Połomski z Grupy Kafito. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z takiego obrotu sprawy, nie spodziewaliśmy się, że tak szybko odniesiemy sukces. Aby jeszcze bardziej rozpowszechniać swoje artykuły, zapraszamy do klikania w „lubię to” przy newsach prasowych na naszych oficjalnych profilach na Facebook’u, Twitterze oraz Blipie” – dodaje.


Grupą docelową CentrumPR są dziennikarze, agencje prasowe, wszystkie osoby profesjonalnie związane z mediami oraz zainteresowane aktualnymi informacjami ze świata. Zadaniem serwisu jest nie tylko dostarczanie materiałów prasowych, ale również ułatwianie kontaktu użytkowników serwisu z autorami publikacji.


Zachęcamy do polubienia profili http://www.facebook.com/CentrumPR, http://www.twitter.com/centrumpr i http://centrumpr.blip.pl 

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...