Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

Chata Polska chce promować lokalnych producentów

Witold Sokołowski, 2016-10-31 18:48:43

Wszystkie działania sklepów Chaty Polskiej realizowane są zgodnie z ogłoszoną dwa lata temu strategią Blisko. Lokalnie. Naturalnie. Ważne jest dla nas wspieranie lokalnych, rodzinnych Producentów - czytamy w komunikacie firmy. Od 27 października br. trwa kampania firmy z Producentami produktów regionalnych.


- W pierwszym etapie będziemy promować jabłka z naszych rodzimych sadów z Gospodarstwa Sadowniczego Marczak z Białężyna k/ Poznania. W kolejnych etapach będą to: ziemniaki, buraki, wędliny, jaja i inne produkty wytwarzane w sąsiedztwie - pisze Katarzyna Łazarowicz z BP Chaty Polskiej - Kampania obejmuje sklepy własne Chaty Polskiej. Chcemy, aby każdy Klient kojarzył Chatę z lokalnością, z produktami, które są z naszego regionu - dodaje Łazarowicz.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...