Zamknij
Prosto z rynku - Media relations info

Cinema City ma najlepszą stronę relacji inwestorskich

Witold Sokołowski, 2013-06-24 17:01:22

Cinema City International, największy operator kin w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, w tym największa sieć kin w Polsce, otrzymała tegoroczną nagrodę konkursu Złota Strona Emitenta organizowanego przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych.


Jej witryna internetowa dedykowana relacjom inwestorskim została uznana za najlepszą w kategorii spółek zagranicznych notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Nie jest to pierwsza nagroda zdobyta przez Cinema City w tym konkursie. Trzy lata temu spółka została doceniona przez jury 4. edycji ZSE.


Za stworzenie obu wyróżnionych wersji serwisu relacji inwestorskich spółki Cinema City odpowiedzialna była agencja interaktywna Autentika.


Złota Strona Emitenta to organizowany (od 2007 roku) konkurs przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych, którego celem jest wyłonienie najlepszej strony internetowej spółki giełdowej notowanej na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych oraz New Connect. Witryny inwestorskie spółek są sprawdzane pod kątem komunikacji z inwestorem, zawartości informacyjnej czy ich użyteczności.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...