Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

Clear Channel rozbudowuje nośniki POS

Witold Sokołowski, 2007-08-29 09:29:00

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland, pionier i lider w segmencie reklamy w miejscu sprzedaży, rozszerza długoletnią współpracę z Tesco, wprowadzając do swojej oferty nowe obiekty handlowe tej sieci. Jest to 26 marketów typu compact hipermarket, o powierzchni handlowej do 4 tys. metrów kwadratowych, zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach.

W wyniku rozszerzenia zasięgu współpracy, Clear Channel oferuje kampanie w 74 hipermarketach sieci Tesco, na terenie 60 miast. Równolegle Clear Channel kontynuuje współpracę z innymi sieciami: E. Leclerc, Kaufland, Billa, Selgros i Lidl, umożliwiając swoim klientom komunikację reklamową w 420 obiektach handlowych, generujących w sumie 15 mln kontaktów konsumenckich miesięcznie.

Aneta Sobolewska, Product Manager - „Reklama w miejscu sprzedaży to kluczowe ogniwo w komunikacji między producentem a konsumentem. Przy półce sklepowej aż 68% klientów podejmuje ostateczne decyzje zakupowe. Dzięki rozszerzeniu współpracy z Tesco o nowe obiekty, Clear Channel staje się niekwestionowanym liderem w tym segmencie, dysponując ofertą 420 obiektów, których udział ilościowy w rynku hipermarketów stanowi aż 68%.”

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...