Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Co najlepiej smakuje z piwem Książęcym?

Witold Sokołowski, 2013-05-23 10:38:28

W Listonic - wygodnej liście zakupów trwa kampania promująca cztery piwa Książęce. Reklamy informują użytkowników Listonic, jakie potrawy najlepiej komponują się z każdym z gatunków Książęcego.


Informacje o czterech wariantach smakowych piwa Książęce przyporządkowują się do różnorodnych składników spożywczych. Niefiltrowane piwo Złote Pszeniczne powiązane jest z takimi produktami jak oliwki, owoce morza lub drób. Zakup Czerwonego Lagera proponowany jest, gdy na liście pojawią się produkty na grilla: kiełbasa, karkówka czy schab; natomiast piwa Ciemnego Łagodnego, gdy użytkownicy planują kupić słodycze: czekoladę, marcepan, karmel. Reklama ostatniego z piw – Jasnego Ryżowego - pojawiają się przy takich produktach jak ryż, makaron czy orzechy.


Do wszystkich piw stworzone zostały unikatowe hasła reklamowe, opisujące ich walory smakowe i nawiązujące do produktów, przy których pokazuje się reklama. Kampania kontekstowa jest uzupełniana przez wyświetlające się banery oraz stworzone specjalnie na potrzeby kampanii strony mobilne, przedstawiające każde z piw. Przy każdym z prezentowanych smaków Książęcego znajduje się specjalny przycisk umożliwiający, za pomocą jednego kliknięcia, dodanie wybranego piwa do listy zakupów w Listonic.


Kampania promująca markę Książęce wystartowała na początku maja i potrwa do końca lipca. W tym czasie komunikaty będą przyporządkowywać się do produktów, które użytkownicy wpisują na ponad 90 tysięcy list zakupów, tworzonych każdego miesiąca w aplikacji Listonic. Zakupem mediów dla kampanii zajmuje się Dom Mediowy MEC, a kreacją Lubię to – Social Media Agency.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...