Zamknij
Nowości - Internet

ContentStream – nowy sposób na zwiększenie dochodów

Witold Sokołowski, 2011-11-16 19:22:36

NetSprint.pl, dostawca rozwiązań z obszaru wyszukiwania i reklamy kontekstowej wprowadza na rynek rozwiązanie dla wydawców serwisów internetowych – ContentStream. To nowe narzędzie marketingu online stwarza alternatywne w stosunku do Googla i Facebooka możliwości pozyskiwania nowych użytkowników dla serwisów kontentowych.


ContentStream umożliwia właścicielom mniejszych serwisów internetowych (takich jak blogi, fora lub portale wertykalne i tematyczne) emitowanie boksów z dobranymi kontekstowo linkami do treści publikowanych na renomowanych portalach. W ten sposób udostępniają oni swoim czytelnikom codzienny “przegląd prasy” na najbardziej interesujące ich tematy. Bezpośrednią korzyścią właścicieli witryn emitujących ContentStream jest możliwość wzbogacenia zawartości swoich serwisów oraz otrzymania wynagrodzenia za każde kliknięcie w link do promowanego artykułu.


Co ważne, tekstowa forma boksów ContentStream, ich wizualne dopasowanie do serwisu oraz kontekstowy dobór treści sprawiają, że użytkownicy odbierają je jako atrakcyjne merytorycznie urozmaicenie witryny, a nie jak kolejną reklamę. Tym samym chętnie w nie klikają, chcąc dowiedzieć się czegoś więcej na interesujący ich temat. W efekcie w przeprowadzanych testach notowały one wysoki, nawet kilkuprocentowy współczynnik CTR.


Jednocześnie ContentStream wychodzi naprzeciw potrzebom dużych wydawców. Renomowane portale poszukują źródeł efektywnego kosztowo zwiększania zasięgu i oglądalności swoich serwisów. ContentStream ma umożliwić im zarówno stałe promowanie poszczególnych sekcji portalu, jak i natychmiastowe reagowanie na zapotrzebowanie zgłaszane przez ich reklamodawców.  Kluczem do efektywności systemu jest bardzo niska, porównywalna z realnymi nakładami na działania SEO cena minimalna za pojedyncze przekierowanie oraz łatwość zarządzania akcją promocyjną. Program jest szczególnie atrakcyjny dla obecnych partnerów należącej do NetSprint sieci Adkontekst, którzy według pierwszych szacunków mogą liczyć nawet na 10 kliknięć przychodzących w zamian za 1 kliknięcie w link Adkontekst na ich powierzchni.


“Wierzymy, że ContentStream stanie się dla użytkowników znaczącym ułatwieniem w nawigacji po internecie. Często, czytając jakąś historie, w naturalny sposób chcemy poznać różne punkty widzenia na ten sam temat. My chcemy to maksymalnie uprościć” - mówi Artur Banach, prezes NetSprint. “Dzięki temu ContentStream powinien stać się również platformą łączącą interesy renomowanych portali oraz tzw. serwisów “długiego ogona”. Jesteśmy dumni, że pomysł powstał i został w całości zrealizowany w oparciu o nasze doświadczenia w budowie systemów wyszukiwawczych i emisji reklam kontekstowych. W przypadku jego powodzenia w Polsce, planujemy dynamiczny rozwój projektu poza granicami kraju.”


Bardziej szczegółowy opis działania na stronie: http://contentstream.pl/jak-to-dziala/.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...