Zamknij
Prosto z rynku - Positioning info

Conversion przeszkoliła windykatorów z KRD

Witold Sokołowski, 2011-06-28 12:57:46

W pierwszej połowie czerwca 2011 roku pracownicy Krajowego Rejestru Długów mieli okazję dowiedzieć się, jak w codziennej działalności firmy wykorzystać darmowe narzędzia oferowane przez firmę Google. Wiedza ta została im przekazana podczas indywidualnego szkolenia, zorganizowanego przez firmę Conversion – wiodącego gracza na polskim rynku usług, związanych z analityką internetową i optymalizacją konwersji.


Szkolenie, zorganizowane przez firmę Conversion odbyło się we wrocławskiej siedzibie Krajowego Rejestru Długów w dniach 6-8 czerwca 2011 roku i obejmowało trzy bloki tematyczne - łącznie prawie 20h efektywnego szkolenia.


Pierwszy blok szkoleniowy dotyczył wykorzystania narzędzia Google Analytics – wśród poruszanych tematów znalazły się zarówno zagadnienia o charakterze technicznym, związane z samą instalacją i konfiguracją platformy, jak i zdecydowanie bardziej praktyczne aspekty, związane z interpretowaniem danych, dostarczanych przez działające już narzędzie.


Drugi blok szkoleniowy w całości został poświęcony programowi Google Website Optimizer – słuchacze mieli okazję dowiedzieć się, jak zainstalować i skonfigurować to narzędzie oraz jak wykorzystywać je w celu optymalizacji internetowego przekazu marketingowego firmy.


Ostatni blok szkolenia obejmował zagadnienia związane z Google AdWords – w jego trakcie uczestnicy otrzymali wiele cennych wskazówek dotyczących tego, jak formułować internetowy przekaz reklamowy firmy i jak w tym celu wykorzystać szerokie możliwości, oferowane przez popularne narzędzie firmy Google. Prowadzący szkolenie – trenerzy Mariusz Michalczuk oraz Paweł Ogonowski – to certyfikowani przez firmę Google profesjonaliści i członkowie Stowarzyszenia Analityki Internetowej.


„Po gruntownym researchu branży consultingowej, oferującej szkolenia w zakresie narzędzi Google, wybraliśmy firmę Conversion. Liczba klientów, dla których do tej pory organizowali szkolenia, pozytywne opinie uczestników tych szkoleń oraz stosowne certyfikaty stanowiły o podstawach naszego wyboru. Nie bez znaczenia był również blog firmowy, który jest jednym z najbardziej wartościowych źródeł aktualnej wiedzy, dotyczącej analityki internetowej w Polsce” stwierdzili przedstawiciele Krajowego Rejestru Długów.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...