Zamknij

Wiedza PR - CSR

Torba na całe życie

Wybór towarów, pakowanie i transport. Taki schemat towarzyszy praktycznie każdym naszym zakupom. W co pakujemy zakupione towary? Najczęściej nie mając przy sobie żadnej torby, wybieramy dodatkowo płatne foliówki, które zaraz po przetransportowaniu zakupów stają się bezużyteczne i najczęściej trafiają do kosza. ......

czytaj dalej


Markety zarabiają krocie na foliówkach

Markety to handel, a jednorazówki to kolejny powód by zarobić. Oto, dlaczego sklepy tak chętnie włączają się w walkę o ekologię. Likwidując pozornie tylko darmowe foliówki, nakładając gigantyczne marże na sprzedawane torby, markety rozkręcają potężny biznes schowany pod płaszczem walki o ......

czytaj dalej


OPP walczą o 1% - zyskuje branża reklamowa

Kwiecień to czas najbardziej aktywny pod względem działań marketingowych organizacji pozarządowych starających się o pieniądze z 1%. OPP walczą przynajmniej o 400 mln zł. Kawałek tego tortu trafi na pewno do branży reklamowej.

...

czytaj dalej


Kampania społeczna to długoterminowe zobowiązanie

Czy rozpoznawalność kampanii społecznej jest równoznaczna z jej sukcesem? Czy zapewniają go: śmiałość jej przekazu, kontrowersyjność i emocjonalność komunikatów? Jak dużą rolę w dzisiejszych kampaniach odgrywa zaufanie społeczne? Czy jednorazowe inicjatywy wystarczą dla zmiany postaw i nawyków w dłuższej perspektywie? A ......

czytaj dalej


CSR. Domena wielkich?

CSR. Domena wielkich?

Coca-Cola, KGHM, Kompania Piwowarska. Te firmy w pierwszej kolejności przychodzą na myśl, gdy pojawia się pojęcie spółki odpowiedzialnej społecznie (CSR). Wielkie koncerny od dawna bowiem dostrzegają ogromną wartość, jaką niesie za sobą uczestniczenie w działalności społecznej i wspieranie inicjatyw lokalnych. Nie ......

czytaj dalej

Strona 2 z 15 « 1 ... 2 3 ... 15 »

Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne