Zamknij

Wiedza PR - CSR

Torba na całe życie

Wybór towarów, pakowanie i transport. Taki schemat towarzyszy praktycznie każdym naszym zakupom. W co pakujemy zakupione towary? Najczęściej nie mając przy sobie żadnej torby, wybieramy dodatkowo płatne foliówki, które zaraz po przetransportowaniu zakupów stają się bezużyteczne i najczęściej trafiają do kosza. ......

czytaj dalej


Markety zarabiają krocie na foliówkach

Markety to handel, a jednorazówki to kolejny powód by zarobić. Oto, dlaczego sklepy tak chętnie włączają się w walkę o ekologię. Likwidując pozornie tylko darmowe foliówki, nakładając gigantyczne marże na sprzedawane torby, markety rozkręcają potężny biznes schowany pod płaszczem walki o ......

czytaj dalej


OPP walczą o 1% - zyskuje branża reklamowa

Kwiecień to czas najbardziej aktywny pod względem działań marketingowych organizacji pozarządowych starających się o pieniądze z 1%. OPP walczą przynajmniej o 400 mln zł. Kawałek tego tortu trafi na pewno do branży reklamowej.

...

czytaj dalej


Kampania społeczna to długoterminowe zobowiązanie

Czy rozpoznawalność kampanii społecznej jest równoznaczna z jej sukcesem? Czy zapewniają go: śmiałość jej przekazu, kontrowersyjność i emocjonalność komunikatów? Jak dużą rolę w dzisiejszych kampaniach odgrywa zaufanie społeczne? Czy jednorazowe inicjatywy wystarczą dla zmiany postaw i nawyków w dłuższej perspektywie? A ......

czytaj dalej


CSR. Domena wielkich?

CSR. Domena wielkich?

Coca-Cola, KGHM, Kompania Piwowarska. Te firmy w pierwszej kolejności przychodzą na myśl, gdy pojawia się pojęcie spółki odpowiedzialnej społecznie (CSR). Wielkie koncerny od dawna bowiem dostrzegają ogromną wartość, jaką niesie za sobą uczestniczenie w działalności społecznej i wspieranie inicjatyw lokalnych. Nie ......

czytaj dalej

Strona 2 z 15 « 1 ... 2 3 ... 15 »
Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...