Zamknij

Wiedza PR - CSR

Kompania Piwowarska podsumowuje działania na rzecz zrównoważonego rozwoju w roku 2012

W 2012 r. Kompania Piwowarska z powodzeniem kontynuowała realizację 10 priorytetów zrównoważonego rozwoju, przyjętych przez całą Grupę SABMiller. W ramach działań odpowiedzialnościowych firma podjęła także nowe inicjatywy na rzecz konsumentów, społeczności lokalnych i  środowiska.

...

czytaj dalej


Kompania Wolontariuszy - dobre praktyki dużych firm!

Dziś wolontariat pracowniczy rozpoczyna się zazwyczaj od świadomego kroku pracodawcy, który umożliwia pracownikom zaangażowanie się w działalność społeczną. W ramach wolontariatu pracownicy wykonują różnego typu prace na rzecz potrzebujących: począwszy od remontów domów dziecka i szpitali, kończąc na pomocy w odrabianiu ......

czytaj dalej


„Pospolite ruszenie” pracowników Kompanii Piwowarskiej

Kompania Piwowarska od 13 lat realizuje projekty pomocy w ramach wolontariatu pracowniczego – do niedawna pod hasłem „Ekipa nie tylko od święta”, a obecnie „Kompania Wolontariuszy”. Chcąc przybliżyć pracownikom z Warszawy ideę wolontariatu, KP zorganizowała dla nich niezwykłą akcję zachęcającą do ......

czytaj dalej


Społeczna Odpowiedzialność Biznesu

Koncepcja odpowiedzialności społecznej firm w ostatnich czasach zyskuje na popularności. Przedsiębiorstwa zaczynają być świadome tego, jak ogromny wpływ mają na otoczenie. Dlatego coraz więcej firm w strategiach uwzględnia społeczne, etyczne i ekologiczne aspekty swojej działalności. Jakie korzyści może to przynieść społeczeństwu ......

czytaj dalej


Odpowiedzialny biznes według Mars Polska

Opracowanie ‘Zasady w działaniu. Raport Mars Polska 2011’ to pierwszy, wydany w Polsce, tak obszerny dokument, w którym firma Mars, Inc. szczegółowo przedstawia swoje cele, zobowiązania i plany rozwoju na przestrzeni najbliższych lat. Dodatkowo prezentuje także wyzwania, jakie stoją przed nią ......

czytaj dalej

Strona 3 z 15 « 1 2 ... 3 ... 15 »

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...