Zamknij

Prosto z rynku - CSR info

Pozamiatane.pl przyłącza się do akcji zbierania zakrętek

Pozamiatane.pl wpisuje w swoją strategię również działania z zakresu CSR. Najnowszym pomysłem jest utworzenie punktu zbiórki plastikowych zakrętek oraz ich bezpośredni odbiór od klientów platformy. Zakrętki będą przekazywane Fundacji Bez Tajemnic, która pozyskane z recyklingu środki przeznaczy na zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla niepełnosprawnych dzieci.  

czytaj dalej

13 marca rusza program Podwórko Talentów NIVEA

Twoje dziecko jest pełne nieposkromionej energii i uwielbia grać w piłkę? A może pięknie maluje, rysuje lub śpiewa? Fascynuje je świat geografii albo eksperymentów? Z pewnością drzemie w nim talent, który warto wspierać już od najmłodszych lat, dlatego 13 marca rusza kolejna edycja projektu Podwórko NIVEA, tym razem pod hasłem Podwórko Talentów NIVEA. W tym roku marka postawiła na odkrywanie i rozwój niezwykłych umiejętności: artystycznych, sportowych i naukowych. Pomogą w tym wyjątkowe, specjalnie zaprojektowane place zabaw, które ponownie będzie można wygrać w ogólnopolskiej rywalizacji. Ambasadorami projektu zostali: piosenkarka Natalia Kukulska i sportowiec Mateusz Kusznierewicz. Od strony merytorycznej projekt będzie wspierać niezależny ekspert, psycholog dziecięcy dr Aleksandra Piotrowska.  

czytaj dalej

Michał Pazdan Ambasadorem SOS Wiosek Dziecięcych

Michał Pazdan, najbardziej znany stoper Reprezentacji Polski w piłce nożnej, wystąpi w roli ... pomocnika. Będzie pomagać podopiecznym Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Swoją nową rolę Ambasadora SOS zacznie od wsparcia kampanii 1%.  

czytaj dalej

PAESE DLA PIĘKNA I ZDROWIA KOBIET

Kobiety to współczesne superbohaterki. Muszą znaleźć czas na pracę, dzieci, dom, edukację, samorealizację. Często w tym pędzie zapominają jednak o własnym zdrowiu, dlatego Organizacja Kwiat Kobiecości nakłania kobiety do regularnych badań ginekologicznych. W tym roku marka Paese postanowiła z duma przyłączyć się do VIII edycji Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna bo zdrowa” i przekazać na jej rzecz cegiełkę od sprzedaży swojego kultowego produktu – pudru ryżowego.  

czytaj dalej

Startuje VI edycja programu "5 porcji warzyw, owoców lub soku"

W marcu rozpoczęła się kolejna, VI już odsłona kampanii edukacyjnej „5 porcji warzyw, owoców lub soku” – programu realizowanego przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków. Celem akcji jest promowanie i budowanie prawidłowych postaw żywieniowych wśród Polaków. Kampania ma szczególne znaczenie w obliczu ciągle zbyt niskiego spożycia owoców i warzyw w naszym kraju. 

czytaj dalej

Rusza portal SZKOŁA MOTYWACJI „SM -Walcz o siebie”!

SM–WALCZ O SIEBIE od ponad 5 lat zrzesza środowisko pacjentów chorych na stwardnienie rozsiane, ich rodzin i przyjaciół. Po pięciu latach prowadzenia kampanii, wprowadzeniu zasadniczych zmian w postrzeganiu SM w Polsce, wprowadzeniu zmian w refundacji leków, nasza diagnoza społeczna wygenerowała koncepcję profesjonalnego portalu e-learningowego. 

czytaj dalej

KAMPANIA GODZINA DLA WISŁY

Rusza kampania Godzina dla Wisły Fundacji WWF, która w 10-tą edycję globalnej akcji Godzina dla Ziemi, zwraca uwagę na unikatowość Królowej Polskich Rzek - Wisły i grożące jej niebezpieczeństwa. W ramach kampanii powstał spot telewizyjny, w którym głosu rzece Wiśle użyczyła Magdalena Cielecka. Ponadto będzie można wziąć udział w pierwszym Polskim projekcie „Google River View” oraz odbędą się wydarzenia koronacyjne w czterech Wiślanych krainach. Celem kampanii jest zebranie jak największej ilości podpisów pod petycją przeciwko planom rządu na www.godzinadlaziemi.pl, które doprowadzą do dewastacji rzeki i jej dzikiej przyrody.
 

czytaj dalej

Forum Odpowiedzialnego Biznesu wybierze „Ludzi, którzy zmieniają biznes” i wspierają różnorodność

Trwa nabór kandydatur pracowników i pracowniczek działających na rzecz rozwoju CSR do nagrody Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Ludzie, którzy zmieniają biznes”. Wyróżnienie przyznawane jest pracownikom, którzy dążą do tego, aby zarządzanie biznesem w sposób odpowiedzialny stawało się w Polsce standardem.

czytaj dalej

Collegium Civitas zaprasza na „Targi idei”

Collegium Civitas zaprasza na „Targi idei”

29 marca 2017 r. innowatorzy społeczni i świat nauki spotkają się na „Targach idei”, wydarzeniu poświęconym wspieraniu innowacji społecznych na uczelniach wyższych. „Targi idei” będą łączyć panele dyskusyjne i prezentację Innowacji społecznych podczas Wolves Summit, jednej z najważniejszych wydarzeń dla start-upów w tej części Europy. 

czytaj dalej

Husqvarna nadal wspiera Fundację Onkologiczną Alivia

Firma Husqvarna aktywnie współpracuje i wspiera podopiecznych Fundacji Onkologicznej Alivia. W ramach kampanii: „Przekaż swój 1% podatku na wojnę z rakiem” przygotowane zostały materiały promocyjne, plakaty oraz zaplanowano kampanię informacyjną. Dodatkowo firma Husqvarna promuje akcję za pośrednictwem sieci punktów dilerskich na terenie całego kraju.
 

czytaj dalej

Strona 1 z 328 1 2 3 ... »

Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne