Zamknij

Wiedza PR - CSR

CSR w MSP po polsku

W Polsce uważa się, że CSR to domena wyłącznie dużych korporacji z zachodnim kapitałem. Prawda jest taka, że w naszym kraju rzeczywiście społeczna odpowiedzialność biznesu jest zaniedbywana przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Dwiema głównymi przyczynami tego stanu rzeczy są: niedocenienie wartości ......

czytaj dalej


Społeczna odpowiedzialność biznesu. Wspólne pomaganie

Imprezy integracyjne, wyjazdy na szkolenia – i co dalej? Polskie firmy bardzo często nie mają pomysłu na skuteczne budowanie zespołu pracowników. Problem ten dotyczy zwłaszcza sektora małych i średnich przedsiębiorstw, gdzie wciąż pokutuje mit o kosztownych wycieczkach, które są do tego ......

czytaj dalej


Nieczuli, wrażliwi czy odpowiedzialni

W najbliższych latach presja na firmy w zakresie bardziej świadomego zarządzania, innowacyjnych projektów partnerskich, społecznie odpowiedzialnych produktów i procedur będzie zdecydowanie rosła. W wyniku zmian społecznych interesariusze stają się obecnie coraz bardziej wymagający, oczekując od przedsiębiorstw możliwości zaangażowania się w prowadzone przez ......

czytaj dalej


Trendownik CSR. 9 najważniejszych trendów społecznej odpowiedzialności biznesu

Trendownik CSR 2014 to eksperckie zestawienie najważniejszych informacji, danych i trendów, które pokazują kierunki zmian oraz pomagają lepiej zrozumieć złożone warunki, w jakich działa współczesny biznes. Publikacja ma charakter praktycznego narzędzia. Pozwala w sposób jasny i przejrzysty zapoznać się z dziewięcioma ......

czytaj dalej


Czy NGO potrzebują PR?

Działania z zakresu public relations to obecnie niemal standardowe narzędzia w budowaniu wizerunku przedsiębiorstw i polityków. Organizacje oraz postaci z pierwszych stron gazet i portali już dawno poznały siłę PR. Często jednak zapomina się, że również organizacje pożytku publicznego powinny świadomie ......

czytaj dalej

Strona 1 z 15 1 2 3 ... 15 »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...