Zamknij
Prosto z rynku - Marka info

Czteryczwarte dla marki Dermika

Nowy User, 2017-02-14 11:44:53

Po wygranym przetargu firma Czteryczwarte Brand Design stworzyła nowy wizerunek opakowań dla marki Dermika. Efekty rozpoczętej współpracy będzie można już oglądać na półkach drogerii.


Dermika to powstała ponad 20 lat temu marka kosmetyków z segmentu premium, oferująca Polkom najnowsze zachodnie technologie w przystępnych, krajowych cenach. Przez lata budowana jako marka luksusowa, z czasem zaczęła zaczęła tracić jednolity charakter marki i wizerunek.


Czteryczwarte stanęło przed zadaniem oddania poprzez design pierwotnego ducha marki – eleganckiej, z klasą, nieco tajemniczej, a także podniesienia jej postrzeganej jakości i ujednolicenia designu opakowań. Celem projektu było opracowanie identyfikacji wizualnej odzwierciedlającej nowe pozycjonowanie i stworzenie spójnej architektury, w oparciu o którą będą powstawały opakowania do poszczególnych linii produktowych.


– Koncept wypracowany przez naszych projektantów w pełni realizuje założenia strategiczne marki. Osią projektu stała się litera „D”, która przybiera coraz to nowe formy, jest subtelną ozdobą, zwieńczeniem projektu, a jednocześnie buduje unikalność i wyróżnialność produktów Dermika na półce – powiedziała Julia Poławska-Jarząb, PROJECT MANAGER w Czteryczwarte Brand Design.


Uwzględniając dotychczasowy dorobek marki, projektanci z Czteryczwarte stworzyli nową, uporządkowaną architekturę, umożliwiającą tworzenie eleganckich, kobiecych opakowań. Jak dotąd przełożyli ją również na 15 linii kosmetyków (łącznie ponad 80 SKU), które sukcesywnie będą wprowadzane na rynek. 

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...