Zamknij
Prosto z rynku - PR w polityce info

Debaty prezydenckie bez rekordu

Witold Sokołowski, 2010-07-01 21:15:24

Debaty prezydenckie bez rekordu

Za nami dwie debaty prezydenckie, które w niedzielę (27.06.2010) oraz środę (30.06.2010) transmitowało pięć stacji telewizyjnych: TVP1, TVP Info, TVP Polonia, TVN24 oraz Polsat News. Większą widownię, mimo konkurencji z mundialowym meczem, zgromadziło niedzielne spotkanie kandydatów na prezydenta, które oglądało średnio 6,1 mln pełnoletnich telewidzów.


Niedzielną debatę wybrał dokładnie co drugi pełnoletni widz zasiadający w tym czasie przed szklanym ekranem (udziały 50%). Dla porównania pierwszą połowę meczu 1/8 finału Argentyna – Meksyk (27.06.2010) podczas Mistrzostw Świata w piłce nożnej, która rozpoczęła się w trakcie tej debaty prezydenckiej, śledziło na TVP2 średnio 2,9 mln widzów. Natomiast wczorajsze starcie Bronisława Komorowskiego z Jarosławem Kaczyńskim oglądało za pośrednictwem wszystkich transmitujących program stacji telewizyjnych średnio 5,7 mln Polaków powyżej 18. roku życia. Widzowie środowej debaty stanowili 55% dorosłych widzów zasiadających w tym czasie przed telewizorem.


W historii pomiaru telemetrycznego TNS OBOP największą widownię w wieku 18+ zgromadziła debata Jarosława Kaczyńskiego z Aleksandrem Kwaśniewskim, którą 01.10.07 r. za pośrednictwem TVP2 oglądało średnio 7,5 mln telewidzów przy 55% udziałach w rynku telewizyjnym.


- „Tegoroczne debaty prezydenckie nie zgromadziły przed telewizorami rekordowej widowni. Trzeba jednak pamiętać o sezonowości oglądania telewizji. Dwie najlepiej oglądane debaty z 2007 roku odbyły się październiku, czyli w okresie, w którym Polacy spędzają więcej czasu przed telewizorem w porównaniu z okresem wakacyjnym.” – komentuje Krzysztof Guzowski, Specjalista ds. Obsługi Klienta Telemetrycznego TNS OBOP.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...