Zamknij
Nowości - Sport

Decathlon z kampanią przed zimowym sezonem

Witold Sokołowski, 2011-11-17 15:20:54

Dom mediowy PanMedia Western zaplanował i zakupił media dla najnowszej kampanii sieci Decathlon. Akcja „Uprawiam Sporty Zimowe” w sklepach Decathlon inauguruje sezon zimowy.


Celem akcji jest pokazanie szerokiej oferty produktów technicznych, odzieży i akcesoriów niezbędnych do praktykowania sportów zimowych, jak również produktów chroniących przed zimnem a także prezentacja oferty serwisu zimowego.


Promocja skierowana jest do rodzin pragnących uprawiać sporty zimowe w jak najlepszych warunkach, bezpiecznie i w dobrej cenie a także osób regularnie uprawiających sport zimowy, które chcą odświeżyć swój sprzęt i przetestować nowe rozwiązania techniczne. 


Media wykorzystane w kampanii to Magazyny, Radio, Internet, Outdoor. Promocja wybranych produktów zaprezentowana zostanie w spotach radiowych, przy  wiodącym udziale RMF FM i wsparciu  lokalnych stacji radiowych.  Akcja handlowa sieci Decathlon pojawi się również na łamach magazynu  Ski Magazyn.


Komunikacja online  komunikacja pojawi się na  stronach powiązanych tematycznie ze sportami zimowymi,  a także  geotargetowanych serwisach ogólnopolskich. Kontekstowa obecność w okresie rozpoczynającego się sezonu zimowego  trafi do najbardziej zainteresowanych użytkowników szukających porad sprzętowych, miejsc docelowych na wyjazd iid.  Całość działań wesprą działania w wyszukiwarce Google.


Kampania będzie miała również wsparcie na stałych tablicach outdoorowych (stały pakiet roczny) w miastach, w których jest Decathlon. Kreację outodoorowe dla kampanii firma Sport Partner. Akcja „Uprawiam Sporty Zimowe” potrwa do 27 listopada.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...